Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Finner ikke en oversikt over hvilke parfymer som er til halv pris, noen som har en direktelink? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Smellgood_*
Skrevet
Her

De mest populære er utsolgt

Har ikke luktet så veldig på noen av disse men har veldig lyst på ny parfyme.. Har du noen peiling på hvilke av disse som er litt lette parfymer? Gjennom tidene har jeg likt Cool Water og Princess by Vera Wang (det skal sies at min tid med parfyme ikke har vært lang)

Skrevet

Ikke så mange kjente igjen nå nei. Tror jeg bare kjente et par-tre stk. :sukk:

Skrevet (endret)
Har ikke luktet så veldig på noen av disse men har veldig lyst på ny parfyme.. Har du noen peiling på hvilke av disse som er litt lette parfymer? Gjennom tidene har jeg likt Cool Water og Princess by Vera Wang (det skal sies at min tid med parfyme ikke har vært lang)

Jeg har også Princess parfymen, men nå har jeg desverre gitt den bort til søsteren min. Jeg har funnet ut at den ikke er så mye meg, fordi den er en søt parfyme som jeg nå får hodepine av. Veldig synd fordi flasken er den mest adoreble jeg har sett :rødme:

Hva med Laura Biagotti? en veldig frisk og ren parfyme. Herlig! men de har den ikke på sn så jeg. Men her

du kan jo prøve andre Vera Wang parfymer feks. Sheer veil. Jeg vet ikke hvordan den lukter, men den høres god ut etter det jeg har lest noen steder på internett. Eller hva med Babyphat goddess? en rosa flaske. Det er en blomsterparfyme - på en måte en svak duft. Eller babyphat golden goddess? jeg syns den er best, kjempegod og inneholder champanje og karamell. Men dette er jo en tyngre parfyme, enn de du har likt. Men det tok en stund før jeg likte den. Men nå elsker jeg den! Eller Miss dior cherie?

Jeg har ingen flere å anbefale, fordi jeg har jo omtrent kun luktet på de kjedelige parfymene de har i Norge.

Endret av Linda644
Skrevet

Linda644 - det dreier seg igjen om 50 % linken på SN. Ingen av de du nevner finnes der :)

Skrevet
Linda644 - det dreier seg igjen om 50 % linken på SN. Ingen av de du nevner finnes der :)

Ja ja... de jeg nevner er ikke på salg, sant nok. Hm.. da får noen andre anbefale noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...