moon-flower Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Jeg elsker brødskiver med oppskåret julepølse. Altså medisterpølse skåret i skiver. Noen andre enn meg? Lurer fælt, aldri hørt om andre nemlig, hihi=) Nå har det kommet go´og mager julepølse fra Gilde. Hurra!
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Synes ikke julepølsene er helt hurra, spiser de bare av og til på julemiddag om det ikke er annet godt. Men jeg spiser ofte kjøttpølse på brødskiver.
Gjest Tex Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Min far har alle mulige rare ting på brødskiva, deriblandt også julepølse ja... Og fiskeboller rett fra hermetikkboksen... (grøsser)
moon-flower Skrevet 11. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2007 Hehe.. Syns det er kjempegodt jeg
Gjest Neria Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Julepølse på brødskiva er kjempegodt! Kald, stekt julepølse fra gårsdagnes middag. Man kan fint spise rester av grillpølser, wienerpølse og kjøttpølse på brødskive også. Eller kjøttpudding. Eller kjøttkaker. Eller medisterkaker. Er mye "rart" som er godt på skiva Mannen min tror jeg er litt småsprø, han spiser bare brød med ost eller vanlig skinke eller salami.
Gjest nextlife Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 Julepølse er ikke passende, verken på brødskiva eller noe annet sted, synes den er rett og slett ekkel, jeg
Lund Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 Julepølse er ikke passende, verken på brødskiva eller noe annet sted, synes den er rett og slett ekkel, jeg SYNS DET ER GODT JEG
Meadow Skrevet 18. november 2007 #8 Skrevet 18. november 2007 Julepølse på brødskiva er skikkelig godt, det samme er kjøttpudding.
Lund Skrevet 18. november 2007 #9 Skrevet 18. november 2007 Julepølse på brødskiva er skikkelig godt, det samme er kjøttpudding. Nå blir jeg sulten igjen
Betsy Skrevet 18. november 2007 #10 Skrevet 18. november 2007 Jeg elsker brødskiver med oppskåret julepølse. Altså medisterpølse skåret i skiver. Noen andre enn meg? Lurer fælt, aldri hørt om andre nemlig, hihi=) Jepp - jeg liker det! Enten på brødskiva eller på lefse! Med et godt lag smør under, selvfølgelig.
Meadow Skrevet 18. november 2007 #11 Skrevet 18. november 2007 Hvorfor måtte jeg lese i denne tråden igjen??! (suuuulten!)
Petroline Skrevet 19. november 2007 #13 Skrevet 19. november 2007 Jeg elsker også pølse på brødskiva. Julepølse, medisterpølse, middagspølse, grillpølse... Kald og varm. Men kald er best, for det er enklest. Og smør og majones under. Noe må jo lime fast pølseskivene! Ikke akkurat slankemat, men så er det heller ikke så ofte det er pølse liggende i skapet.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2007 #14 Skrevet 19. november 2007 Nei.. julepølse er godt men da varm med poteter og surkål til. Skal jeg ha oppskåret pølse på skiva blir det falukorv, mm det er godt (med majones da..)
Lund Skrevet 25. november 2007 #15 Skrevet 25. november 2007 Nei.. julepølse er godt men da varm med poteter og surkål til. Skal jeg ha oppskåret pølse på skiva blir det falukorv, mm det er godt (med majones da..) begge er godt til brød
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå