Gå til innhold

Julegave til kollegaer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter sommeren overtok jeg som avdelingsleder på avdelingen i bhg jeg hadde jobbet i ett år. Den tidligere avd.lederen ga rødvin i julegave til oss andre på avd i fjor, så i år vil jeg finne på noe annet og noe bra. Jeg er veldig fornøyd med kollegaene mine, og vil gi dem en oppmerksomhet siden de har hjulpet meg masse da jeg er rimelig fersk i bhg-yrket.

Har du et spennede tips? Ikke for dyrt da jeg skal kjøpe til fire stk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjedelig ja, men jeg jeg stemmer for vin!

Eventuelt fine glassboller som du fyller med fancy sjokolade.

Skrevet

Hva er galt med vin?

Jeg ville sette mer pris på vin enn på en eller annen ting som bare blir stuet bort i et skap.

En god ide kan forresten være å gi en symbolsk gave, det ville jeg også satt pris på, det sier nemlig også noe om giverens verdisyn.

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg foretrekker vin selv som gave - eventuelt kan du jo up'e innsatsen ved å gi en hvit og en rød?

Skrevet

Gavekort på byens største kjøpesenter? Da kan de selv kjøpe det de har lyst på. Miljøvennlig gave. :)

Skrevet
Gavekort på byens største kjøpesenter? Da kan de selv kjøpe det de har lyst på. Miljøvennlig gave. :)

Litt enig i denne. (Men om den er miljøvennlig kan vel diskuteres.)

Jeg synes vin er en utrolig kjedelig gave å gi - dessuten tar man det for gitt at alle liker vin, noe som absolutt ikke er tilfelle.

Jeg ville heller fått en symbolsk gave som nevnt over her, enn en vinflaske.

Skrevet

Nymalt kaffe fra en kaffebutikk. Noe spennende te. Legg ved litt fin sjokolade.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...