'Lilly' Skrevet 20. april 2003 #21 Skrevet 20. april 2003 Du må jo være enig i at musikerne de aller fleste leier inn til denne typen arrangementer ikke akkurat stiller i klasse med toppsjiktet av musikerne her til lands... Ja, men så er det mange som plukker ut musikere rett fra "Gule sider", og da må man liksom ta det man får. Er så heldig å ha mange musikervenner som vi leier inn for kvelden. De er ikke typiske "bryllupssangere" men dyktige musikere, som virkelig kan faget sitt!!!! Vi skal ikke prøve å få kopier av sanger til kjente artister, men bygge på musikernes egen stil. Som sagt: vi skal verken ha Shania eller Halvdan Sivertsen, vi. Kjærlighetsvisa får jeg snart krupp av........ (PS: Forsvarer for all del ikke alle de dårlige bryllupsbanda som finnes. MEN jeg synes ikke noe kan slå virkelig bra live musikk!!)
Gjest Tex Skrevet 20. april 2003 #22 Skrevet 20. april 2003 (PS: Forsvarer for all del ikke alle de dårlige bryllupsbanda som finnes. MEN jeg synes ikke noe kan slå virkelig bra live musikk!!) Da måtte jeg ha fått tak i både Alan Jackson, Garth Brooks og Shania Twain og hatt dem til å spille....
'Lilly' Skrevet 20. april 2003 #23 Skrevet 20. april 2003 Da måtte jeg ha fått tak i både Alan Jackson, Garth Brooks og Shania Twain og hatt dem til å spille.... Ja, jeg har skjønt poenget.......... og jeg har skjønt at vi to er forskjellige n.d.g. musikk. Du vil ha dine yndlings-"køntri"artister, mens jeg legger vekt på noe annet. Smaken er forskjellig - og det er jo greit...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå