Gjest Moreno Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Hei. Er helt i startfasen av ett forhold, liker han egentlig kjempegodt. Han er kjekk, morsom og har masse av det jeg liker. Vi har truffet hverandre en del i det siste og hatt det fint sammen... Men i går var vi på kosert og da viste han en side som jeg ikke likte, og nå er jeg skeptisk til hele fyren, mulig det var fordi jeg var full jeg reagerte sånn, men vet ikke... Vi stod litt på avstand og hørte på, så kom det en gjen som stilte seg foran oss, trengte seg litt på, men herregud... sånn er det på konsert. Han klikka helt og begynte å si i fra til han ene fyren, flaut. De ble jo bare stående og knuffe med hverandre hele tiden (albu, skulder ol, ikke slossing). Så prøvde han andre som var en ukg dritings fyr å "bli venner" men daten min bare oppførte seg som en dust. Var så totalt turnoff, at jeg etter konserten bare sa jeg hadde vondt i hodet og dro hjem... Nå vet jeg ikke om jeg vil møtre fyren mer, sank plutselig mange hakk hos meg,... Er jeg veldig overfladisk??
Carebear1 Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Jeg synes ikke du er overfladisk. Poenget med å date noen er jo å lære de og kjenne, og se flere sider av personen. Jeg skjønner godt at du ikke finner det særlig flatterende at daten din viser seg å være en kranglefant. Gi det noen dager og se hva du føler - om han lurer så kan du jo gjerne være ærlig med han. Det kan jo hende han kanskje "tok i" litt ekstra fordi han var med deg og ville at du skulle ha det fint og se bra
Gjest Blondie65 Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Jeg liker ikke kranglefanter selv. Men så kan jeg heller ikke fordra at Stakan på 1,85 og Påsan på 1,97 kommer og stiller seg foran meg rett før konserten starter. Og da pleier lille meg å blafre med øyelokkene og spørre pent om de kunne tenke seg å stå BAK meg istedet. Det fungerer HVER GANG. Altså: var det noe sånt som skjedde og Stakan og Påsan ikke syntes det var greit å få tilsnakk av typen din og dermed knuffet? I de få tilfellene der jeg har blitt stående i nærheten av idioter har jeg selv flyttet meg slik at jeg ikke kommer i konflikt med krangle-knufferne. Det skulle kanskje han date'n din gjort også.
Merneith Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Kranglefant? Next! Det er vel få ting som er mindre tiltrekkende enn gutter som skal være så sabla tøffe i trynet. Jeg hadde vært bekymret over om han var like barnslig og hadde et like sårbart ego i andre situasjoner også.
Gjest Tigress Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Jeg hadde satt pris på det jeg - kanskje han vil sørge for at du fikk se ordentlig?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 Jeg er ganske sikker på at jeg hadde reagert på nogenlunde samme måte. Jeg var sammen med en i mange år, og jeg ble lei meg når jeg så de sidene hos han, etter en stund. At han virka sint hvis folk dulta bordi han på et overfylt utested osv. Husker en del episoder der jeg var nesten knust inni meg fordi jeg følte han var annerledes enn jeg hadde trodd. Andre ting hadde jeg kanskje ikke brydd meg så mye om, men å reagere sånn mot folk som egentlig ikke mener noe vondt... jeg bare følte at det sa litt om han, og at det var egenskaper jeg ble veldig trist over å se. Er ikke sammen med han lenger, av mange grunner. Lurer fremdeles på om det var riktig å gå fra hverandre, men jeg tror egentlig det. Kanskje noen ganger at personlighet og temperament osv bare ikke klaffer, selv om alt kan virke kjempebra til å begynne med. Jeg syns bare det er så vanskelig at ingen har gitt meg noen facit. Og det er jo alltid ting som er bra også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå