Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo var utro mot meg 5 mnd etter vi ble sammen. Seff med sin x :-(

Men jeg tilga han og nå har vi vært sammen i snart 3 år og har forlovet oss...'

MEN det jeg lurer på er om frykten for at det samme skal skje igjen vil gå over.. Jeg tenker ikke på det ofte TVERT i mot.

Men når han er på byen med gutta og jeg feks sitter hjemme, da blir jeg litt usikker. Lurer litt på hva han gjør osv.

Jeg tror ikke han gjør noe. Men frykten for å bli såret igjen ligger der.. Vil det være der bestandig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan hende det aldri går over, ja. Men har du tilgitt ham, så har du tilgitt ham, og du må nesten prøve å legge det bak deg eller få hjelp til å klare det. Nå har han jo ikke vært utro på 3 år (går ut fra det) og da må du vise ham tillit uansett, siden du har sagt han skal få en ny sjanse. Personlig kunne jeg aldri tilgitt min kjære for utroskap, så da måtte jeg tatt et valg... Valgt å bli, men tie om min usikkerhet, eller rett og slett forlatt ham, jeg hadde valgt det siste.

At det var ex'n han var utro med, gjør det bare enda verre, spør du meg, enn om det hadde vært "hvem som helst" etter en fylletur på byen, da hadde jeg ihvertfall visst at det ikke var følelser inne i bildet. Men jeg hadde gått uansett, da. Min kjære skal kun elske meg, og kun med meg. Jeg deler ikke med noen. Jeg gjør det samme tilbake. Det handler om respekt.

Skrevet

Du har tatt et valg og tilgitt han. Jeg har tro på at med tiden vil dere bli såpass knyttet tillitsmessig at din bekymring vil forsvinne, men det kan være til hjelp å ta noe kurs, eller samtaler med en tredjeperson, eller snakke mer ut om det dere to imellom. Det vondeste er å tie om det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...