Gå til innhold

Hjemme i påsken!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som den "eneste" som skal være hjemme i påsken i år, har jeg tatt på meg å ta inn post, vanne blomster og fore div. dyr (fisk, fugl og katt) i 4 hus/leiligheter. :o

Hvis det blir tid til noe annet :ler: kunne jeg tenke meg å finne på noe helt alene (har jeg noe valg, he he), og benytte sjansen til å "finne roen", noe det blir liten tid til i hverdagen. Er det noen som har gode forslag til hva jeg kan gjøre, så mottas de med takk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal tusle i Botanisk have, på kunstutstillinger, spise kaker på Pscal, gå på museer, lese masse bøker, trene mye, gå turer i skogen, se egge-utstillingen på Folkemuseet, ha venner på middag etc. Bare slappe av og kose oss. Jo, og så skal vi på kino.

Skrevet
Vi skal tusle i Botanisk have, på kunstutstillinger, spise kaker på Pscal, gå på museer, lese masse bøker, trene mye, gå turer i skogen, se egge-utstillingen på Folkemuseet, ha venner på middag etc. Bare slappe av og kose oss. Jo, og så skal vi på kino.

Hørtes kjempe koselig ut, Tusenfryd!!

Kanskje jeg skal prøve og lokke med min kjære på noe slikt jeg, og???

Skrevet

Blæ.. skal jobbe hele påsken jeg, men bare om natten.. Den pascal turen hørtes god ut Tusenfryd! Elsker de kakene der! Mm :tunge1:

Skrevet

Jeg la inn fraværsmelding på mail og telefonsvarer da jeg forlot kontoret i dag og skal for første gang ha fri hele påsken! :hoppe:

Gleder meg masse til rolig, deilig bypåske hvor jeg kan gå fra kaffebar til kaffebar med cafèbrillene :briller: og småskoene på nede i byen mens de andre løper fra hytte til hytte i fjellet. Skal nyte roen, sove lenge, får besøk :sjarmor: , skal gå på kino, god mat og god drikke med venner, lese litt, ta en tur i kirken og padle en tur eller to i min kjære havkajakk og bare kose meg...

Jeg elsker bypåske!! :kyss:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...