Gå til innhold

hjelp til bitekatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en ganske lubben katt på 3 år. Hun er leken og har en veldig søt personlighet ellers. Problemet er bare at hun liker å bite.

Dette går spessielt ut over veska mi som iblandt står i gangen. Tror du katten min klør i tennene? Er det noe jeg kan kjøpe på dyrebutikken som kan erstatte den stakkars veska mi? Er det normalt for en katt på 3 år å klø i tennene?

Hilsen ei som er gla i bøllekatten sin =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe....Min er også slik. Han eter opp alle genserne og sokkene våres. Heldigvis lar han skoene stå

Hehe..vi kan ikke ha tørkestativet vårt fremme, det må gjemmes unna for ellers kan du banne på at han har spist litt hull i absolutt alle klærne der..

Skrevet (endret)

Munnbind? =P

Kansje alt håp er ute for at den overvektige katten min som liksom skal oppføre seg bra imot folk som prøver å kose med henne =/

Endret av Whitechick
Gjest Gjest_sandra_*
Skrevet

tror det klør i tennene til katta mi noen ganger og. de gangene jeg skal gre ho så tar ho børsten inni munnen og småbiter på den. ellers har ho tidligere stjælt den ene mascarabørsten min og tygd ihjel den. (den var rensa for mascara heldigvis)

Skrevet
Hehe....Min er også slik. Han eter opp alle genserne og sokkene våres. Heldigvis lar han skoene stå

Hehe..vi kan ikke ha tørkestativet vårt fremme, det må gjemmes unna for ellers kan du banne på at han har spist litt hull i absolutt alle klærne der..

Hadde katten min gjort dette, hadde han ikke blitt gammel :kjempesinna:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...