Snupsi79 Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Var på spa idag og hadde ansiktsbehandling + hudanalyse. Jeg ble anbefalt Pevonia hudpleieserie for kombinert hud. Noen som har erfaring med denne? Tenkte å kjøpe produktene på ebay.
Gjest Gjest_Zafran Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Var på spa idag og hadde ansiktsbehandling + hudanalyse. Jeg ble anbefalt Pevonia hudpleieserie for kombinert hud. Noen som har erfaring med denne? Tenkte å kjøpe produktene på ebay. Hei. Har brukt denne serien selv under en tid. For min del fungerer den ok, men kommer ikke til å kjöpe den igjen. Fra nå blir det MD i kombinasjon med Anna Marie Börlind. Hovedgrunnen til at jeg ikke vil fortsette med Pevonia er at kombinert serien (Ligne Fondamentale) er at den var det eneste alternativet for min hud i fölge hudpleier, og denne gir faktisk ikke nok til min hud. Hadde til og med en slik olje (Pevonia) under kremen, og selv med denne ble jeg törr og flasset. Det var ingen ting ved denne serien som var bedre enn annet jeg har forsökt. Dette bör jo derimot ikke väre tilfelle for deg- hva med et starterkit? Da kan du jo pröve et par uker å se hva du synes. Min hudpleier tar ca 500,- for et slik reisesett, kan jo väre verdt å pröve för du bestiller. Må derimot legge til at jeg digger Caviar serien selv om jeg synes hele ideen er ekkel. Håndkremen er helt fab! Dessuten har Ligne Fondamentale en ekslusiv duft av myggspray- noe som også bidrar til at jeg ikke orker en gang til, men whatever floats your boat.. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå