treningsjenta Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 hvor mye sover din pus? synes pus sover ganske mye jeg.. litt liv i han om natten, men sovner til om mornigen. han står opp med meg og er litt fart i han da, skal kose og leke litt, så legger han seg til åsove igjen. han sover hele dagen til ettermiddagen hvor han er våken et par timer, så sover han igjen til kvelden og våkner igjen da:)
Tabris Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Høres helt normalt ut! Katter er skumringsdyr og sover store deler av dagen for å spare krefter til jakten.
venus* Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Det høres helt normalt ut Jeg husker når vi fikk kattunge. Ungene var SÅ skuffet over at han ikke gjorde noe annet enn å sove når de var våkne
mysan Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Tror jeg har lest at de sover ca tjue timer i døgnet. Tror ikke mine sover fult så mye, men de lurer meg kanskje bare ved å sove litt på skift?
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 katter sover ca. 16 timer i døgnet. 20 timer er litt i overkant mye for selv en katt.
mysan Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 Da husker jeg feil, og 16 timer passer bedre med hvor lenge jeg har inntrykk av mine sover.
venus* Skrevet 10. november 2007 #7 Skrevet 10. november 2007 katter sover ca. 16 timer i døgnet. 20 timer er litt i overkant mye for selv en katt. Men kattunger sover vel rundt 20 timer, gjør de ikke? 16-20 timer søvn, 4-8 timer med hyperaktivitet Herlig!
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2007 #8 Skrevet 11. november 2007 Et klart tegn på at katten kjeder seg er hvis den sover 22timer istede for de vanlige 20. Hehe, nei det virker bare sånn. Kattene sover så lett, de er nær våkentilstand når de sover, derfor trenger de mange timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå