Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest skeptisk
Skrevet

Kjæresten min henger på datesider på nettet. Han hevder det bare er nysgjerrighet, men jeg vet vel egentlig at han lyver.

Og så har det seg sånn at jeg kan passordet hans. Og jeg vet det er galt, men jeg har så fryktelig lyst til å logge meg inn som han på en av de sidene, bare for å se hva han faktisk gjør. Så kan jeg ta et reelt standpunkt. For hvis han gjør det jeg TROR han gjør, og dette er godt begrunnet, det er ikke noe jeg bare tror for moro skyld, det har skjedd ting...

Jeg føler vel egentlig at jeg bare trenger et svar. Jeg vet hva han holder på med, og jeg er på vei ut av forholdet - nettopp av den grunn. Men jeg blir helt gal i hodet av å ikke vite hvem han prater med og sånn. Jeg vil bare vite, også kan jeg legge det bak meg.

Men det er jo galt å logge meg inn som ham, det er hans private sfære! Jeg går bare snart på veggen, og han har fortalt løgner til meg i lange tider, og jeg har egentlig ikke dårlig samvittighet heller.

Hjelp! Et eller annet råd. Moralske og velmente og "drit i ham" og "sjekk det" råd. ALT mottas med takk. Jeg står helt fast på alle måter.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det er moralsk riktig av deg å sjekke sidene hans. Men hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg nå gjort det uansett...

Gjest Gjesteposter
Skrevet

Hva slags råd vil du ha, egentlig?

Enten logger du deg på, ellers så gjør du det ikke.

Ditt valg.

Skrevet

Dersom du likevel er på vei ut av forholdet er det vel ingen grunn til å sjekke. Du har ikke noe mer lov til å gjøre det enn til å åpne hans brev...

Skrevet

Spørsmålet er vel om det er mulig for han å bli "renvasket" eller om forholdet er over uansett hva du måtte finne på sjekkesidene..

Det virker som om du trenger en skikkelig god grunn til å gjøre det slutt, mens jeg tenker at du allerede har det. Uten tillit er ikke et forhold mye verdt.

Gjest Don Giovanni
Skrevet
Kjæresten min henger på datesider på nettet. Han hevder det bare er nysgjerrighet, men jeg vet vel egentlig at han lyver.

Og så har det seg sånn at jeg kan passordet hans. Og jeg vet det er galt, men jeg har så fryktelig lyst til å logge meg inn som han på en av de sidene, bare for å se hva han faktisk gjør. Så kan jeg ta et reelt standpunkt. For hvis han gjør det jeg TROR han gjør, og dette er godt begrunnet, det er ikke noe jeg bare tror for moro skyld, det har skjedd ting...

Jeg føler vel egentlig at jeg bare trenger et svar. Jeg vet hva han holder på med, og jeg er på vei ut av forholdet - nettopp av den grunn. Men jeg blir helt gal i hodet av å ikke vite hvem han prater med og sånn. Jeg vil bare vite, også kan jeg legge det bak meg.

Har du ikke egentlig svaret selv? Hvem i allverden kan være sammen med en som fortsetter å sjekke og date? At det foregår åpenlyst er ikke akkurat noe forsvar.

Skrevet (endret)

-

Endret av Melania
Skrevet

jeg er tilhenger av privatliv og tillit.

Han har brutt tilliten....

Jeg er en såpass svak sjel, at jeg tror nok jeg hadde sjekket... Men all ære til deg om du klarer å la vær!!!

Og uansett; keep away from him!!!!

Gjest Skeptisk
Skrevet

Jeg klarte ikke holde meg....

Jeg sjekket...

Og jeg har ikke litt dårlig samvittighet en gang! Heftig aktivitet ja. Nå vet jeg i alle fall helt hundre prosent sikkert:

SLUTT

Jeg stolte faktisk på ham. Jadda. Jeg må lære meg å ikke overse magefølelsen... For den har ropt ut fra første stund.

Nåvel

Takk for svar. Skal gå og deppe litt her.

Skrevet

Logg inn fra en annen maskin enn hans, ihvertfall..

Skrevet (endret)

-

Endret av Melania
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg hade iallefall ikke sjekket siden hans og logget meg inn som han.Men jeg hadde nok vært tilbøyelig for å lage min egen profil med et fake navn for å skrive brev til han og sjekke han ut på den måten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...