Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:o :o :o Næmen TO BLÅ!!!!!!! :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: Pernille og sambo er i ekstase :kysse: ! Måtte ta to CB-tester for å se om det virkelig kunne stemme, og fikk positivt utslag på begge. Føles helt uvirkelig likevel - hadde aldri trodd det kunne klaffe så fort!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!

:D :D

Dette var kjempegøy!

Skrevet

:hoppe::hoppe: GRATULERER!! :hoppe::hoppe:

så gøy at du fikk det svaret du håpet på!! :P

Skrevet

Hallo

Gratulerer så mye!!!! Jeg husker hvor glad vi ble!!!! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Skrevet

Gratulerer!!!!

Å den følelsen..... den er god!!!!!

:briller: Lykke til!

Maria

15+5

Skrevet

:hoppe:

Gratulerer så masse!

:vinke: Nuffe

PS. Håper det smitter.... :blunke:

Skrevet

Gratulerer!

Ja, det er herlig. Og uvirkelig.

Tok tre hjemmetester, en hos lege, men trodde ikke på det før jeg hørte hjertelyden. Og at det var en baby trodde jeg ikke før på UL.

Lykke til videre!

Skrevet

GRATTIS :hoppe::hjerte::hjerte::hjerte:

Herlig følelse ikke sant?

Skrevet

1000000000 takk for hyggelige gratulasjoner jenter :hjerte: ! Dette er ufattelig gøy!!! Det føles fortsatt veldig uvirkelig, men vannvittig spennende!!!!! Fikk nesten ikke sove i natt :wink:. Mange nye tanker som svirrer rundt under topplokket gitt.

Har nå surfet litt rundt på nettet om alt fra terminberegning, fosterutvikling, hva man kan spise og ikke, om permisjon o.s.v. En ny verden! Åsså har jeg bare såååååååååååååååå lyst til å fortelle det til alle nå med en gang....., men jeg får være jordnær og holde på hemeligheten en stund til fremover. Det kan bli vanskelig! Noen som kjenner det igjen, eller???

Sluttet med p-pillen 6. Mars, så det var full klaff på første forsøk. Vet ikke med sikkerhet når jeg hadde EL så det er litt vanskelig å beregne termin ut fra det. Men det er i grunn ikke så viktig .... så lenge alt går bra.

Nuffe - jeg håper det er kjempesmittsomt!!! Blått støv til alle prøvere fra Pernille og Pittelille!

Skrevet

Føyer meg inn i rekken av gratulasjoner. Håper alt går bra med deg/dere

Klem Silje

Skrevet

Gratulerer så mye med spiren i magen!

Koz.. :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet

Masser av lykkeønskninger til alle tre fra Kverula

Skrevet

Så gøy!

Gratulerer så masse!!

Klem fra Trulta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...