Gjest Gjest_studine_* Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Jeg ble så kåt at jeg måtte onanere på et toalett på Blindern. Klarte ikke konsentrere meg om studiene for jeg var så kåt. Snakket med en venninne om dette, og det viste seg at hun hadde gjort det samme på jobb. Flere som har onanert på et offentlig toalett? Er dette "vanlig"?
venus* Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Er det DERFOR det alltid var kø på jentedoene på Blindern! Kan jeg spørre om hvilket? Grunnen til at jeg spør, er at toalettene på Blindern er rimelig ekle..
Gjest studien Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Ja, det var på VB. Det innerste toalettet i kjelleren der. Toalettet var ikke turn-on nei..
tineline Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Fy fader, doene på blindern er skikkelig fule. Jeg får generelt turn-off av doer, men det betyr ikke at det ikke har hendt at nøden blir for stor... Jeg er mer på badstuer jeg. Men bare når jeg er alene, riktignok.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Jeg har onanert på Sophus Bugge (ehm, ikke mannen da...) Har også gjort det på Centrum Athletica, SATS og Deichmanske Bibliotek...
Amalie_85 Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 hver sine lyster doene på skolen min er ikke fristende nok til det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå