Gjest vimselot Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 (endret) Jeg har ikke sett verken eks-svigers eller han jeg var sammen med, på 20 år, men de ringte meg begge to sist helg. Og i dag, ringte eks-svigersbror igjen. Jeg sa at han må slutte. Hva? Jada, jeg er glade i dere begge, og ja det var jo synd at det ble slutt... Men, svigers (broren til en eks for tusen år sia), prøver å koble oss, og jeg forstår at det er noe galt eller noe i forholdet, men jeg er altså ikke den man ringer til (joda, jeg kan med hånda på hjertet påstå at jeg elsker han og ønsker han alt godt, og det vet ...noen) Men det har gått over tjue år. Jeg har vært på pub og konsert med svigers (broren), men nå sa jeg til han (han ringte) AT HAN IKKE MÅTTE FORSØKE Å KOBLE OSS...JEG HAR MITT LIV, HAN HAR DAME OG BARN... OG, nei, han ...kanskej han forstod, men jeg ble så oppgitt, for jeg vil vel ikke ramle rett inn i ...et drama, med kone og barn... Har lest mellom lilnjene, vet at de kanskje sliter, men hvem sliter ikke...Jeg forsøkte å si at ...at alle sliter i blant. Selvfølgelige er jeg glad i eksen min... han var utro men han var åpen. Han fridde, jeg sa nei, vi er for unge,vi er bare for unge... Men, eksen ringer ikke meg, det er hans bror som renner ned telefonene mine og sier foreksempel at nå får du dette nummeret hans og det er greit at du ringer han. Hva???????????? Men hvorfor skal jeg ringe ham? Han har jo dame...jeg vil ikke... Kan ikke han ringe meg, en dag det passer? Hva skjer... Selvfølgelig er jeg kjempeglad i han, men han har en dame, barn og så får jeg dette... Er det bare broren som har tatt litt for meget av den lille, og som synes han er morsom når han har inntatt alk, eller er .... jeg (ja, blir litt satt ut...)... Det vet jo alle. Det er en sannhet, en kjendsgjerning at vi var glade i hverandre. Det kan ingen forandre, men...slik jeg forstod det nå fra svigers, så hadde min eks (ungdomskjærlighet) gitt tillatelse til at jeg kunne ringe når jeg ville... ? Kan da for fanden ike han ringe meg da om det er noe, men klart, det er bare ikke noe annet enn at ...han og dama sliter, og jeg er ...pen? Eller noe sånt? Blir helt forvirret. Men jeg nekter katogorisk å flørte, møtes osv... han har jo dame og vi ...vi ...det er så lenge siden, jeg vet ikke hva jeg skal mene mer... Men jeg føler meg litt overkjørt. Etter 25-30 år... De vil vel bare være snille vel, men når svigers begynner å fortelle meg at broren hans aldri har glemt meg osv. Javel, da har han bygget livet sitt på en løgn, men han kontakter ikke meg før han er singel. Og det er ikke sikkert jeg vil ha ham,selv om jeg er glad i ham... Det er ikke sikkert han vil ha meg heller, det er så så mange mange år siden... De må ha levet i en boble av luft, mens jeg har svevet i en ørken... Konklusjonen: vann fantes ikke... Men damer, hva skal jeg gjøre? Som jeg alt har gjort? Dvs jeg har flere ganger fortalt til broren, at jeg ikke blander meg med menn som har dame. ...selvfølgelig har jeg hatt sex med broren og, men det trur jeg er hemmelig, og det skjedde mange år etter at, dvs. mange år etterpå... Så jeg blir helt svimmel. Er det eks-svigerbror som prøver å sjekke meg opp, sånn egentlig??? Fordi, min eks, min første, han har aldri aktivt tatt kontakt med meg, har prata med han sist helg, i tlf, men da var det broren som ringte... Jeg er glade i begge to, dette er kun ren frustrasjonstråd... Men jeg ble så svimmel at jeg noterte opp nummeret til eksen min, i alle fall i tankene, for jeg ser ikke at jeg har notert noenting... What. Er jo glade i begge to. De veit det jo, men etter nesten hundre år, og hvem er hvem? Hvem skal jeg såre... Og de kjenner meg ikke. De røger ikke. De trur kanskje at de kan forandre meg... De håper vel det, men de har ikke møtt meg på 20 år..omtrent... Nå må jeg bare... sove. Endret 10. november 2007 av vimselot
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Trenger du råd, eller skulle dette vært postet i dagboken? PS: Folk som legger seg og sover kl 19 om kvelden... må jo begynne å lure hva du har tatt...
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Hm, dette var et utrolig forvirrende innlegg.... Aner ikke hva jeg skal gi råd om for jeg skjønner ikke hva som evt er problemet, eller evt hvem som har et problem.....
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Trenger du råd, eller skulle dette vært postet i dagboken? PS: Folk som legger seg og sover kl 19 om kvelden... må jo begynne å lure hva du har tatt... Hallo, det er mange grunner til at noen legger seg tidlig en kveld. Kan ha vært på fest dagen før, skal på nattevakt, er sliten, sovet dårlig etc.
Gjest vsn Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Hehe, jeg synes du skal ringe eksen din. Inviter både han og broren på besøk samtidig og ha en heftig trekant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå