Gjest Frk. Grønn Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Litt usikker på om dette er rette stedet å lage denne tråden, men jeg lurer altså på om noen kan anbefale en god kjøkkenmaskin? Har hørt at Kenwoods modeller har en tendens til å bråke, stemmer det?
Arkana Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Vi har denne og er veldig fornøyd med den. Den har god plass, bråker lite og er spesielt fornøyd med at den er enkel å rengjøre. Liker også at man kan kjøpe mye ekstrautstyr til den.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Her i huset kommer det aldri noe annet enn Kitchen Aid kjøkkenmaskin
Gjest Badiane Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 (endret) Vi har denne og er veldig fornøyd med den. Den har god plass, bråker lite og er spesielt fornøyd med at den er enkel å rengjøre. Liker også at man kan kjøpe mye ekstrautstyr til den. Vi har den samme, og jeg er også veldig fornøyd. En ting som er veldig fint med den er at den visuelt sett ikke tar opp særlig mye plass på benken, da man strengt tatt bare trenger å ha selve basedelen ute. Dessuten, som Arkana sier, kan man kjøpe veldig mye ekstrautstyr. Jeg er enig i at den ikke bråker spesielt mye. Jeg er derfor litt forundret over at denne testen i Forbrukerrapporten gir den lavest mulig score når det gjelder støy. Jeg vet at mange er fornøyd med Kenwood sin maskin. Den har jeg aldri prøvd, så jeg kan ikke si hvordan den er sammenlignet med denne. Endret 10. november 2007 av Badiane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå