Annie Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Er det noen som har oppskrift på en mager dip som passer til grønnsaker? Venninnen min kommer i kveld og hun er på slankern. Tenkte jeg kunne servere noe sunt
Grissini Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Jeg bruker som regel en blanding av kesam/matyoughurt og naturell youghurt. Noen ganger tilsetter jeg bare en av disse ferdigposene, mens andre ganger krydrer jeg selv med diverse krydder.
Brunhilde Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Kesam med et par spiseskjeer tacosaus er veldig godt, både til grønnaker og til potetgull.
Annie Skrevet 10. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2007 Brukte en halv boks kesam og en halv boks naturell yogurt. Hadde dipmiks i, type sweet and sour. Det ble kjempegodt!
Gjest antigartner Skrevet 10. november 2007 #7 Skrevet 10. november 2007 (endret) Youghurt naturell (mild og lett-utgaven) med en pose tzatziki-dipmix er veldig godt. Endret 10. november 2007 av antigartner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå