Gjest Gjest Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 eg har så lyst til å flytte sammens med kjæresten min, men han vil ikke. begge er så opptatt på hver sin side, at vi møtes sjelden, og eg blir så sliten av å være på jobb/ skole fra 8 om morran til halv ellve om kvelden. og deretter dra til han. når eg egentli vil være hjemme, men så vil eg jo være me han å, sia vi ses så sjelden. han har like lange dager han å. begge har d fordi vi må gjøre d for å ha råd til å leve rett å slett me studiene. ser ikke helt vitsen me å bruke 6-7000 hver månde på hver leilighet når vi e så sjelden heime... men så vil han ikke flytte sammens med meg. vi har vært i lagi 1,5 år. eg vet ikke ka eg ska gjøre, for no e eg så lei av å ha så lite tid, d e jo bare stress når man ska til hverandre. og d å flytte sammens me han har liksom blitt en besettelse fra min side.. huff, kan ingen være så snill å si ka eg ska gjøre? for meg e d viktig å være samboere, vil ha litt seriøst forhold. blir så lei at eg vurderer å dumpe han.
FrizzleSizzle Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 blir så lei at eg vurderer å dumpe han. Neppe det beste utgangspunktet for å flytte sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå