Jasmine Skrevet 11. april 2003 #1 Skrevet 11. april 2003 Takker for et flott forum som jeg har fått mange idéer/tips/råd fra. Takk til dere alle som er flinke å skrive her inne :D :D :D . Nå har ikke jeg vært aktiv på innlegg - men gjett om jeg har lest masse :o Regner med at dette blir siste gang jeg får tid og anledning til å logge inn før påskeferie, og så bærer det til kirken første lørdagen etterpå. Derfor denne hilsen nå. For de negative av dere der ute som sikkert dør etter å komme med kritikk til dette forumet når jeg nå kommer med skryt: GLEM DET! Det preller av som vann på gåsa. Jeg ser det positive selv i det jeg personlig anser som flåsete innlegg, jeg finner iallefall ut hva jeg selv syns der jeg ikke har hatt noen formening. Det fins ingen dumme spørsmål... og alle fortjener et svar Hilsen Jasmine
Litago Skrevet 11. april 2003 #2 Skrevet 11. april 2003 Takk for et koselig innlegg Jasmine! LYKKE TIL PÅ DEN STORE DAGEN!
Augustbrud02 Skrevet 11. april 2003 #3 Skrevet 11. april 2003 Det var et kjempehyggelig innlegg rett før påske! Vil samtidig ønske alle sammen en god påske!
monja Skrevet 11. april 2003 #4 Skrevet 11. april 2003 Takk for hyggelig hilsen Jasmine :D Og lykke til med den store dagen!!!! :D
zeta5 Skrevet 11. april 2003 #5 Skrevet 11. april 2003 Koslig innlegg på en fredagsmorgen ! Lykke til på den stooore dagen.....tipper det blir en litt annerledes påske for deg iår.... :D Kanskje ikke like lett å slappe heeeelt av med påskeegget ! Kjenner kriblingen på andres vegne......for meg er det enda 7 uker igjen !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå