Gjest Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Må bare spørre om flere har vært borti problemer med disse før? Saken er at sambo hadde opprettet avtalegiro med banken angående akropolis, banken surret og glemte ut en betaling. Dette ble overført til credicare ved et uhell (glemske sambo). Fikk regning med purring i starten av oktober med betalingsfrist 05 oktober. Etter noe surr med post o.l fikk vi brevet noe for sent og betalte det åtte dager for sent. Ringte litt senere og hørte med de om jeg evt måtte betale noe purregebyr o.l pga sen betaling og fikk beskjed om at ja, det måtte jeg. Ettersom jeg ikke hadde noe å skrive på der og da fikk jeg beskjed om at regning med purrebeløpet skulle sendes. Dette ble avalt den 16.10 og jeg har ventet på regningen siden. Derfor ble alt bra når sambo fikk regning i går. Derimot helt til vi åpnet den. Den var absolutt ikke på purregebyret, men på inkassosalær + orginal beløpet - den allerede innbetalte regningen. Telefonen min har såklært streiket når det gjelder og ringe de, gudene vet hvorfor det, men har sendt de i en mail. Føler meg litt snytt ettersom de avtalte å sende en regning, men istedenfor tydeligvis har sendt som om vi ikke hadde betalt gebyret. Er litt sint nå, så kanskje like greit at telefonen ikke funker. Blir bare så grundig oppgitt når slike dumme feil skal ha så mye å si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå