Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kjøpte du sist når du kjøpte deg parfyme?

Noen som har testet den nye fra Escada?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte meg den nye parfymen til christina aguilera.. Syntes den lukter herlig etter en liten stund, også varer den utrolig lenge..

Skrevet

Har kjøpt disse nå i høst:

Penhaligon's - Artemisia

Caron - Sacre

Christiane Celle - Callypso Marine

Hermes - Hiris

L'Artisan - La Chasse Aux Papillions Extreme

Comptoir Sud - Pacifique Amour de Cacao

Caron - Nuit De Noel

Estee Lauder - Youth Dew Amber Nude

Trodde ikke jeg hadde kjøpt så mange i høst, men det ble visst noen .. :rødme:

Skrevet

Jeg har kjøpt Valentino Rock 'n Rose. Har forelsket meg helt i den! Jeg har også kjøpt Kenzo Parfum d'ete, den er på vei i posten etter tips herfra. Jeg aner ikke hvordan den lukter ennå, så det blir spennende.

Gjest nextlife
Skrevet

Til min stor sorg :fnise: fikk jeg den ny Becham (night eller hva den heter) i gave forleden. Jeg synes de menneskene er så patetiske at jeg har ikke kommet meg til å lukte på den ennå :nei:

Skrevet

Den Rock`Rose fra Valentino er den å få tak i her i Norge?

Skrevet (endret)

Ingen :( men jeg skal kjøpe meg 2 nye parfymer når jeg får penger :) vet ikke hvem jeg vil ha, men har nesten ingen parfymer igjen etter at jeg har solgt mange på qxl og gitt bort 1. Jeg strever med å finne en parfyme jeg virkelig liker. Jeg har veldig lyst til å teste ut den nye fra Ysl- Elle, Britney Spears Believe, Mariah Carey sin og Pleasure delight... men de har ingen her jeg bor :(

Endret av Linda644
Skrevet

Diamonds fra Armani.

Ingen parfymer jeg har prøvd siden har falt i smak, og jeg har prøvd ganske mange.

Luksusproblem....?

Skrevet

Jeg har også kjøpt Dimonds fra Armani. Jeg fikk lukte på den på en sånn stikker (lapp) som de sprayet på, den lukta bare heeelt nydelig, så jeg kjøpte den. Men på meg så lukter den ikke noe særlig, så jeg føler vel egentlig at det var bortkasta penger, ikke var den billig heller.. :tristbla:

Skrevet

Hilary Duff - With Love er den siste jeg har kjøpt til meg selv, også har jeg kjøpt Vera Wang - Princess som en gave til søsteren min.

Skrevet

En ny flaske av Sarah Jessica Parkers "Lovely" og "Maitresse" fra Agent Provocateur. Nå har jeg store planer om å gå til anskaffelse av "Shalimar" fra Guerain.På tide med en virkelig klassisk parfyme.

Skrevet

Sunflower, Elizabeth Arden. Men tror ikke den har vært i Norge på en stund.

Skrevet

Christina Aguilera:) Liker den veldig godt! Den lukter nydelig, men føler ikke at den sitter hele dagen..

Skrevet

Kjøpte den blå fra Ralph Lauren. Den er ikke ny, men den lukter helt nydelig! =)

Skrevet
Jeg har også kjøpt Dimonds fra Armani. Jeg fikk lukte på den på en sånn stikker (lapp) som de sprayet på, den lukta bare heeelt nydelig, så jeg kjøpte den. Men på meg så lukter den ikke noe særlig, så jeg føler vel egentlig at det var bortkasta penger, ikke var den billig heller.. :tristbla:

Kjipt... :sukk:

Skrevet
Den Rock`Rose fra Valentino er den å få tak i her i Norge?

Jeg har ikke sett den i norske parfymerier (men jeg frekventerer dem ikke spesielt ofte da). Jeg kjøpte min på Tax Free i utlandet, mener de hadde den på Gardermoen også.

Skrevet

Robert Piquet - Bandit er bestilt til 50% rabatt på Strawberrynet. Jeg har aldri luktet på denne og venter i spenning. Bandit skal være en dristig og mørk duft med noter av blant annet lær, patchouli og vetiver. Gleder meg, men jeg tror ikke akkurat at denne blir den daglige parfymen på kontoret.

Jeg har også bestilt noen prøver på Serge Lutens, er spesielt spent på Vetiver Oriental.

Gjest lucky!74
Skrevet

Angel fra Terry Mugler er fantastisk god, fikk den i "fødsel gave nå i sommer. Litt vanskelig å forklare duften men den er ganske tung. Litt krydder/vanilje kanskje. Blir ihvertfall bare bedre utover dagen. Min eneste! Har sett den til salgs på ebay.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...