Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2003 #1 Skrevet 10. april 2003 Kjekt å få med seg :blunke: http://www.dagbladet.no/dinside/2003/04/10/366194.html
Tusenfryd Skrevet 11. april 2003 #2 Skrevet 11. april 2003 Kjekt å vite. Jeg har aldri smuglet vin eller brennevin, litt mye røyk av og til, men jeg har sikkert hatt med for mye i gråposen fra Godisfabrikken... men nå kan jeg altså ta med alt jeg vil med god samvittighet... som om jeg har hatt dårlig...
Gjest care Skrevet 11. april 2003 #3 Skrevet 11. april 2003 Vel, bryr meg lite om kvote. Vil jeg ha - så vil jeg ha
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2003 #4 Skrevet 11. april 2003 Joda, må vel si meg enig i det Care. Jeg heller bryr meg ikke så mye om den kvota, jeg kjøper det jeg trenger, men det kan jo være noen her inne som kanskje fant det intressant
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 11. april 2003 #5 Skrevet 11. april 2003 Jeg dret meg skikkelig ut for noen år siden, og passerte grensen fra sverige med vogntog - uten å tollklarere lasten. Kom på fadesen fem minutter inn i norge, snudde så fort som mulig og lusket inn på tollen.... temmelig rød i ansiktet. Det gikk bra, de bare lo av meg. Den gangen jeg smugglet 20 tonn hagemøbler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå