Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Er så misfornøyd med meg selv. Har kviser i huden, ikke sånn voldsomt akneproblem men iallefall kviser jeg ikke vil ha,(ingen vil vel ha kviser) . Og så har jeg mørke ringer og poser og linjer under øynene, noen som vet om en bra dyprensende ansiktmaske, øyemaske,øyekrem til det problemet.? Eller noen vidundermiddel for kviser og porer og mørke ringer, en bra concealer kanskje til å dekke både mørke ringer og kviser. Eller noen bra produkt..? Bruker Exuviance, men synest ikke så mye hjelper, kvisene er jo her forsatt og de vil jeg ha vekk.. Det bryter ned selvtilliten skikkelig.. jeg vil ha en kvisefri og glødende hud , og lys ,oppstrammet under øynene.. Litt mye å be om kanskje men alle vil vel ha en kvisefri hud osv..? Noen som kan svare ?
Mirepoix Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Hei=) Har et veldig billig og naturlig forslag;) Mamma er 56 og ingen tror hun er over 40=P Helt sant! hehe.. Hun har aldri brukt hudpleieprodukter før, bare litt fuktighetskrem+ øyekrem. Men det hun alltid gjør er å vaske huden med kaldt vann, morgen og kveld. Kaldt vann øker blodsirkulasjonen som fører til at huden kvitter seg med avfallsstoffer, får oksygen og en frisk glød;) Kan jo prøve om dette hjelper=)
Gjest Gjest_Ariadne_* Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Er du sikker på at du bruker produkter tilpasset din hudtype, altså mot aknehud? Nå kjenner jeg ikke til Exuviance-produktene, men de har vel produkter tilpasset ulike hudtyper, vil jeg tro. Hvis du har brukt produktene lenge uten at det har gitt resultater, bør du kanskje vurdere å bytte merke? Vet at mange med ulike former for problemhud har oppnådd gode resultater med bl.a. Decleor og m.d. formulations. Disse seriene fås kun kjøpt hos hudpleier, men det kan kanskje være verdt pengene å få tatt en hudanalyse hos en hudpleier? Da kan du jo samtidig spørre henne til råds vedr. en god øyekrem. Ellers så har både YSL og Dior gode concealere til bruk spesielt under/rundt øynene. Kosthold kan også ha innvirkning, selv merker jeg f.eks. at alkohol, fet mat, sukkerholdig mat og for lite vann gjør at jeg får mer framtredende poser under øynene. Kaldt vann fungerer forøvrig kjempebra til å lukke porene med.
Rexina Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Mamma gjør det samme:) Hun er 45 men ser ut som om hun er ti år yngre (det samme gjør mormor og oldemor også), men uansett. Hun bruker også bare vann og spenol(!). Men mitt forslag er Helena Rubenstein Magic Concealer:) Den dekker det meste. Om den ikke dekker nok kan du prøve Extreme Concealer (fra samme merke). Hva rens angår liker jeg best Dermalogica for kombinasjonshud. Har ikke fått noen kviser av denne, og jeg får det av det meste.. Anbefaler mineralfoundation som forebygger kviser og er bra for huden. Etter at jeg begynte med det har jeg aldri kviser lenger, og med en gang jeg går over til normal flytende foundation får jeg det igjen. Nå har jeg prøvd meg litt fram med flytende foundation og har fått et stort sår på haka og noen småkviser her og der! Prøv denne siden: www.everydayminerals.com. Tror nok du trenger intensive formula hvis du vil at det skal dekke bra:) De leverer på ca 2 uker, og du kan velge en startkit gratis med 3 ganske store foundation prøver, concealer og rouge. Da har du foren stund:) Koster ca 15 kr i frakt, men det er det verdt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå