Gå til innhold

Hva er du redd for?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er mest av alt redd for edderkopper!!

Ellers har jeg mange andre frykter....

-at noen skal se på meg gjennom vinduet mens jeg sover er en av mine skrekkfantasier...(jeg vet det er corny og ja jeg trekker for gardinene!!)

-at det skal skje sambo eller noen jeg er glad i noe fælt eller at de skader seg.

-veldig redd for ting som kryper

-hai! jada vet det ikke er hai på huk men redd er jeg!!

-krokodiller og slanger

-jeg er veldig redd for og drukne

-svømme på dypt vann hvor jeg ikke kan se bunnen...

Og andre veldig realistiske ting.. :)

• 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er redd for hai og bjørn....

Vet det er irrasjonell frykt, men har masse mareritt om disse to dyra -om enn aldri på likt :fnise:

Så er jeg redd for at gode mannen min skal bli alene,fordi jeg er syk. At han skal ha det vondt og være ensom.

Redd for å være alene på landet også...

Skrevet

Jeg er redd for å dø, jeg er redd for at en eller annen random person skal låse meg inne og pine og torturere meg sakte til døde.

Skrevet

Jeg er redd for helsepersonell og FrP.

Skrevet

Jeg er redd for avvisning og for å bli ensom. Jeg er også redd for store, åpne og tomme plasser for å få hodet under vann. Bortsett fra det er jeg ganske uredd av meg.

Da jeg var barn var jeg veldig redd for skogbrann og ødalgt miljø. Dette var før klimakrisen kom i fokus, og jeg var livredd da. Jeg lurer på hvordan barn som får med seg nyhetene i dag føler det.

Gjest A. Caron
Skrevet

Hehe, så utrolig det enn kan høres ut, jeg har angst for brennesler :fnise:

Det er pga at jeg som liten gutt en gang ble kastet midt oppi et kjerr av brennesle av noen eldre gutter, i kun shorts...

Utrolig hvordan slikt fester seg, så når jeg i dag holder på i hagen kjenner jeg rett og slett håret reise seg ved nærkontakt med disse plantene.

Skal jeg fjerne disse blir det til å spraye de ned med round-up, jeg orker ikke å ta i de, hufff...!

Utover dette har jeg ingen angster, og høydeskrekk eksisterer ikke, da hadde jeg aldri kunnet jobbe med det jeg gjør ;o)

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg er redd for at hvis jeg inviterer masse venner til bursdagen min så kommer ingen. Ganske dumt egentlig, jeg inviterer jo til middagsselskap i andre anledninger og slikt og da kommer jo alle, hver gang. Men det er noe skummelt med å tenke på at ingen vil komme for å feire min dag. Derfor feirer jeg aldri bursdagen min.

Dette har jeg aldri sagt til noen, derfor lurer alle på om ikke jeg skal feire, hvert år. Kommer på en ny unnskyldning hver gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...