No Shorty Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Hva frykter du? Fysisk eller mentalt... Lite eller stort... Hva som helst! --------- Jeg var med i et skuespill en gang, og da skulle jeg tiltider høres veldig redd ut... For å grave frem frykten og "reddheten" i meg kom alle med mange forslag, som edderkopper, tigre, krokodiller og slanger... Men for å være helt ærlig så er jeg ikke redd for noe av dette... Min frykt er ikke for noe fysisk... Jeg er redd for å bli alene, føle meg ensom og ubrukelig.... Dette var da følelser som jeg ikke kunne bringe ut, for jeg var redd for hva folk skulle mene om det og meg... Å, ja, jeg er redd for å bli ledd av, men som sagt det er ikke noe som nevnes blant folk jeg ikke stoler på... ---------- Så hva er dere redd for?
Gjest Frk Åberg Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Jeg er redd for rotter. Og døden. Er også redd for å få en alvorlig, progredierende sykdom.
Gjest Eugene Onegin Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 (endret) og fly jeg er livred og fly jeg ungår det. Jeg flyr bare om jeg ikke har noe valg jeg liker heller ikke og klatre i stiger. Det ungår jeg og om jeg ikke må opp i en. Spesielt og jobbe i stiger liker jeg ikke. Endret 10. november 2007 av Eugene Onegin
knudz3n Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Jeg er redd for å bli ensom & alene, enten nå eller som gammel.. Jeg er redd for å få en alvorlig sykdom... Jeg er redd for å miste noen jeg er glad i.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Jeg synes det er skummelt å være alene i skogen om natten...
Gjest nimbus Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 Mest av alt edderkopper. Men kan styre meg for de fleste insekt, og så er jeg mørkeredd. Det er monster i skoger og kjellere om natten, jeg lover! Men jeg kan gå alene om natten i London uten å være redd, det må være litt sånn skrekkfilm omgivelser for at det skal bli skummelt. Er også redd for å få en handicappet baby hvis jeg blir gravid en gang.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2007 #7 Skrevet 10. november 2007 Jeg er redd for aldri å få gjort det jeg drømmer om..eller at jeg sitter om 20 år og føler at jeg ikke har gjort så mye!
Frey Skrevet 10. november 2007 #8 Skrevet 10. november 2007 Jeg er veldig redd for å ødelegge hendene mine..
Kayli Skrevet 10. november 2007 #9 Skrevet 10. november 2007 Jeg er redd for at det skal hende ungene mine noe; ulykker eller alvorlig sykdom. Og så har jeg en frykt for å kjøre av veien og havne i et vann. Av mindre farlige ting er jeg aller mest redd for flaggermus.
Gjest vimselot Skrevet 10. november 2007 #10 Skrevet 10. november 2007 Jeg frykter ingenting. Jeg har mistet så mange venner, family osv, og jeg har vært i destruktive forhold. Klimatrusselen...men den kommer jo og alt er for sent, om man tenker negativt. Men jeg har solgt unna landstedet mitt på .... og kjøpt meg ei hyttte på fjellet, så jeg frykter vel at det kan skje noe...
ATV Skrevet 10. november 2007 #11 Skrevet 10. november 2007 at ungen må klare seg uten meg før hun er stor nokk til det...
TheHairyToothfairy Skrevet 10. november 2007 #12 Skrevet 10. november 2007 Er vel en litt over middels modig person. Men for å være modig så må man allikevel ha noe man frykter. Mot er ikke annet enn å trosse frykt. Av idiotiske ting å være redd for, så kan vi ta med tannleger. Noen helt forjævlige minner fra barndommen sitter enda i meg, selv om jeg er voksen og vet at det ikke er farlig etc. og at det som engang har skjedd er et ganske unikt tilfelle. Det sitter enda. Jeg er vel ikke redd, men litt ygg for sykehus. Det pleier alltid være noe relatert til død, nesten. Min bestefar ble totalt feilmedisinert etter hjertesvikt, og døde kort tid etter den hendelsen. Sånt skremmer meg, at folk med ekspertise og med liv i sine hender, gjør feil. Når jeg har vært i felt, i Afgh, Kosovo, etc, så har jeg selvfølgelig vært redd. Men den største frykten der, er å rote det såpass til at jeg risikerer liv og helse til de jeg er lagleder for, eller andre utenforstående. Jeg er redd for at noen skal stjele bilen min. Javel, greit, det er en bil. Sikkert uvesentlig for mange, men min bil er sjelden og jeg er veldig glad i den. Den er ikke så fryktelig dyr eller noe, men den har fått mye omsorg og tid fra min del, og jeg ville vært knust om den ble skadet eller stjålet. Jeg er redd for kompisen min. Han har diabetes, og har vært i fryktelig dårlig form det siste året. Ekstremt dårlig. Det er vanskelig og vondt å beskrive, men jeg er faktisk livredd for at han skal dø.
Filur Skrevet 10. november 2007 #13 Skrevet 10. november 2007 Jeg er redd for at det skal skje noe med de som står meg nær, at noen skal bli syke eller dø. Så er jeg redd for å bli syk og dø selv. Og høyder, har veldig høydeskrekk.
Gjest Frysepulver Skrevet 10. november 2007 #14 Skrevet 10. november 2007 (endret) Redd for edderkopper, mørket og høyder. Ellers er jeg redd for å miste noen jeg er glad i Endret 10. november 2007 av Frysepulver
Brunhilde Skrevet 10. november 2007 #15 Skrevet 10. november 2007 Jeg er redd for å bli så redd for noe at det lammer meg og ødelegger livskvaliteten min.
Mobbi Skrevet 10. november 2007 #16 Skrevet 10. november 2007 Jeg er redd for døden, bli alene, jeg er redd for å være alene hjemme og jeg er redd for å miste noen jeg er glad i.
Anglofil Skrevet 10. november 2007 #17 Skrevet 10. november 2007 (endret) Jjeg er livredd for å ende opp alene og jeg er redd for muntligeksamener. Blir fysisk dårlig, med kvalme, feber, kaldsvette, tørr munn osv. Vil heller ha ti skriftlige eksamener enn én muntligeksamen. Mvh Yvonne Endret 10. november 2007 av yvonne
mustapippuri Skrevet 10. november 2007 #18 Skrevet 10. november 2007 Jeg er redd for edderkopper og for å være så langt ute på vannet at jeg ikke når bunnen. Men det å frykte døden høres utrolig slitsomt ut, det er jo den ene tingen som er sikkert med livet.
Gjest *Mim* Skrevet 10. november 2007 #20 Skrevet 10. november 2007 Jeg er redd for at ungene mine skal få en alvorlig sykdom eller bli rammet av invalidiserende ulykker. Ellers er jeg redd for høyder og frosker. Har prestasjonsangst, hvis det gjelds.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå