Gjest Starya Skrevet 10. april 2003 #1 Del Skrevet 10. april 2003 Ok, sitter her trøtt som fy og tenker at nå må jeg rulle inn.. Men.. Kanskje jeg skulle hatt en dagbok, jeg som "alle" andre? Nå har jo aldri jeg vært noe dagbok-menneske, så det blir kanskje ikke skrevet så mye (derav tittelen), men den er nå her. Og her kan jeg syte og klage over hva jeg vil, uten at noen kan klage over det... Nå skal jeg kravle til køys og sove på hva jeg vil sutre om i morgen. Og da må jeg sutre mye, for jeg har mer enn en uke foran meg uten internett-tilgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 11. april 2003 #2 Del Skrevet 11. april 2003 Men i svarte da.. I dag er dagen da jeg skal ordne huset, pakke sakene og få unna alt mulig før vi reiser bort. Hah! At jeg kunne være så naiv! Jeg våkna med en intens hodepine, og brukte en halvtime på å finne smertestillende. Derreter inntok jeg horisontalen på sofaen og var komatøs en stund. Nå sitter jeg her og lurer på om jeg har sjans til å rekke alt.. Ser ut for at ferien utsettes til i morra. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 24. april 2003 #3 Del Skrevet 24. april 2003 Sliten. På tide å trekke i noen tråder for å få skikk på eksens håpløse samvær, men det er så jælig tungt å få løfta det telefonrøret... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 27. april 2003 #4 Del Skrevet 27. april 2003 Pokker så irriterende hodepine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 30. april 2003 #5 Del Skrevet 30. april 2003 Så sint at jeg nesten fråder. Har en stor bunke pensum liggende på bordet bak meg, men er så forb... at jeg ikke klarer å lese en linje. Bare å vente til ungen holder fred i senga, så popper jeg en Bacardi Breezer. Til trøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 4. mai 2003 #6 Del Skrevet 4. mai 2003 Venter på is. Poden skal overraske meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 7. juni 2003 #7 Del Skrevet 7. juni 2003 Hei, gladere nå?! Har du sommerferie fra pensumbøkene eller? og ikke minst - hvilken is ble det?! God pinse til deg og poden fra Embla s. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 7. juni 2003 #8 Del Skrevet 7. juni 2003 Heisann! Jo, nå kan bøkene pakkes bort, nesten for godt... Det ble forresten en soft shake med jordbær. God pinse til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 7. juni 2003 #9 Del Skrevet 7. juni 2003 Nå skulle jeg egentlig lagt meg, men jeg gidder ikke. Latskapen lenge leve. Har shina skrivepulten og funnet masse rare papirer jeg trodde var tapt for alltid. I morgen er det bokhylla (= denn allvitende skraphaug) som skal til pers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 4. juli 2003 #10 Del Skrevet 4. juli 2003 I dag var det godt å være barnløs, ensom og alene. Jeg har kjøpt en kurv jorbær. Min, bare min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. juli 2003 #11 Del Skrevet 6. juli 2003 Hei på deg! Jordbær er så utrolig godt, sommer godis nr 1 er det. Ha en superduper uke Starya! Sommerhilsen fra Mie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 14. juli 2003 #12 Del Skrevet 14. juli 2003 Forsinket takk for sommerhilsenen.. --- Lider for tiden under å ikke ha internett hjemme, men satser på at telenor får ut finger'n snart. Skjønt.. jeg har jo nok å gjøre hjemme for tiden, så da er det kanskje like greit? Logger ut på ubestemt tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 19. juli 2003 #13 Del Skrevet 19. juli 2003 Hei hopp :D Håper du får en kjempefin helg og er like glad som meg! Så glad faktisk --> Stoor sommerklem fra starie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 19. august 2003 #14 Del Skrevet 19. august 2003 Puh, endelig var jeg tilkoblet nettet igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 20. august 2003 #15 Del Skrevet 20. august 2003 På tide å krype til køys. Også begynner Akutten på tv3.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 21. august 2003 #16 Del Skrevet 21. august 2003 Har shina skrivepulten og funnet masse rare papirer jeg trodde var tapt for alltid. . Det fine med slike skrivepulter er jo at en blir så glad og lettet når ting dukker opp igjen *Embla vet hva hun snakker om* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 21. august 2003 #17 Del Skrevet 21. august 2003 Ekstra kjekt er det når man finner skumle regninger, og etter litt kaldsvetting finner ut at den kan kastes fordi purringen er betalt. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 23. august 2003 #18 Del Skrevet 23. august 2003 Hei, kor det går hær? God helg, Starya. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 23. august 2003 #19 Del Skrevet 23. august 2003 Her går det steike bar. Har faktisk klart å ta hele oppvasken! Sitter bare og kvinner meg opp til kleshaugen. God helg til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 23. august 2003 #20 Del Skrevet 23. august 2003 Hei Starya!! godt å se deg tilbake etter lang sommerferie :D Siste innspurt nå før du er ferdig???? koser fra Leya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå