Gå til innhold

Støveltørkere

Gjest Starya

Anbefalte innlegg

Gjest Starya

Noen som har det? Jeg husker at da jeg var barn, hadde vi sånne varmeelement formet som små føtter som vi pakka i støvler og sko. Jeg mener også å ha vært bort en variant som blåste varmluft...?

Noen som vet hvilke typer som finnes for tiden, og hva de ligger på prismessig?

Jeg drømmer om å bløtlegge cherroxene til sønnen min... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Starya

Tenkte ikke på å titte hos el-kjøp.. :lol:

Ja, det var vel noe sånt, der var "føneren" jeg tenkte på. Men den må jo monteres... :-? Jeg har ikke anledning til å skru opp noe på veggene her.

Mon tro om den gammeldagse typen fortsatt er i produksjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du ikke lov til å skru opp et par skruer en gang?

Den kan kanskje henges på noe løst da.. en kasse av et eller annet slag kanskje?

Hvis du har en gammel kommode, som det ikke er så farlig med, så kan du skru tørkedingsen opp på siden av den. Hva som helst, bare det står stødig på gulvet av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya

Veggene her er ikke så solide at de tåler skruer, kan til nød henge opp et og annet bilde med tynne stifter. Og det eneste aktuelle rommet (for kommodevarianten) måtte da bli på soverommet, men da måtte jeg flytte tv'n.. men det kan jeg heller ikke gjøre pga kabelen.. :-?

Nei, enkelt skal det ikke være! :hoho:

Tror jeg bare kravler til køys nå, før jeg kommer på mere rart jeg lurer på.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er lettere å henge ting på veggen din om du bruker sånne plastdingser som man bør bruke rundt skruer i gipsvegger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...