Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bruker underlakk når jeg har knæsje farger, men ikke ellers.

Det er ikke ofte jeg bruker overlakk, men det går rett og slett på at jeg ikke finner tiden :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er overlakk noko anna enn ein vanleg neglelakk? Kan blank neglelakk brukast?

Når det gjeld raude neglar så har eg dilla (eigentleg det meste av fargar), men det er viktig at neglane er korte.

HM har desse som eg har fleire eksemplarar av. Ganske ok og kostar berre 30 kroner :)

Skrevet

Jeg syns ikke det spiller noen rolle hvor lange eller korte neglene er så lenge de er pene/velstelte og like lange og man har funnet den rette farven sånn at det passer til hudtonen.

Skrevet
Er overlakk noko anna enn ein vanleg neglelakk? Kan blank neglelakk brukast?

Når det gjeld raude neglar så har eg dilla (eigentleg det meste av fargar), men det er viktig at neglane er korte.

HM har desse som eg har fleire eksemplarar av. Ganske ok og kostar berre 30 kroner :)

Ja, det finnes egne overlakker - såkallte topcoats. De er vel litt mer "hardføre" enn vanlig neglelakk, men det skal ikke være noe problem å benytte vanlig, klar neglelakk! :)

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Neglemannen_*
Skrevet

Hei

Er en mann i godt voksen alder som er facinert av damer med negler. og da skal det selfølgelig være lengde på dem, jo lengre jo bedre opp til visse grenser. Så alle dere damer som sverger til korte negler kan umulig pynte dere for menn i allefall. Det må være for dere selv eller for andre damer dere pynter dere. Enten ser ikke menn på negler i det hele tatt, eller så liker menn dem lange, det er jeg overbevist om. Ellers er lengden og formen det viktigste, ikke fargen. Men lange røde negler virker rålekkert på meg altså, er primitiv sånn...

Skrevet
Hei

Er en mann i godt voksen alder som er facinert av damer med negler. og da skal det selfølgelig være lengde på dem, jo lengre jo bedre opp til visse grenser. Så alle dere damer som sverger til korte negler kan umulig pynte dere for menn i allefall. Det må være for dere selv eller for andre damer dere pynter dere. Enten ser ikke menn på negler i det hele tatt, eller så liker menn dem lange, det er jeg overbevist om. Ellers er lengden og formen det viktigste, ikke fargen. Men lange røde negler virker rålekkert på meg altså, er primitiv sånn...

Da er du og samboeren min uenige, og han er definitivt mann.

Skrevet

Røde negler er kult, men de MÅ være korte! Lange er trashy.

Skrevet

Enig.

Laaange, røde negler ser unektelig ganske horete ut.

Gjest Gjest
Skrevet
Enten ser ikke menn på negler i det hele tatt, eller så liker menn dem lange, det er jeg overbevist om.

Det måtte komme :filer:

Får du komplimenter fra andre menn for neglene dine?

Skrevet
Du må ha korte negler, ellers så ser det skikkelig trashy rimi-ansatt ut (oj, var jeg slem nå..?).

Også bør du finne en mørkerød neglelakk.

Enig.

Laaange, røde negler ser unektelig ganske horete ut.

Utifra ovenstående uttalelser ser jeg for meg at jeg nå kan bli stemplet som både det ene og det andre, men jeg mener allikevel at røde negler er penest når de er velpleide og lange. Tilbakemeldingene jeg får på dette i den virkelige verden er udelt positive.

Jeg syns det er viktig at neglene fremstår som plettfrie når de er lange, og slik oppnår jeg dette;

-File vekk rugler på negloverflaten

-File avrundede kanter på neglen.

-Massere neglbånd med egnet krem og skyve de ned.

-Underlakk mot misfarging og for feste.

-2 lag farget lakk, f.ex superbillig dyp rød fra H&M.

-1 lag overlakk.

Etter denne behandlingen holder neglene seg fine i dagesvis.

Ettersom denne tråden er gammel og sommerens pasteller er over oss, er det gjerne mer relevant nå med lyse toner, og til det bruker jeg samme fremgangsmåte.

Skrevet
Utifra ovenstående uttalelser ser jeg for meg at jeg nå kan bli stemplet som både det ene og det andre, men jeg mener allikevel at røde negler er penest når de er velpleide og lange. Tilbakemeldingene jeg får på dette i den virkelige verden er udelt positive.

Jeg syns det er viktig at neglene fremstår som plettfrie når de er lange, og slik oppnår jeg dette;

-1 lag overlakk.

Ettersom denne tråden er gammel og sommerens pasteller er over oss, er det gjerne mer relevant nå med lyse toner, og til det bruker jeg samme fremgangsmåte.

Det skjønner jeg jo, men jeg får litt sånn russer-assosiasjoner til lange, røde negler uansett hvor velstelte de er. Det gjelder også i den virkelige verden ;)

Skrevet
Det måtte komme :filer:

Får du komplimenter fra andre menn for neglene dine?

Skjønner ikke hva du mener, har ikke snakket om egne negler her, det er ikke tema.

Skrevet
Da er du og samboeren min uenige, og han er definitivt mann.

Ok, jeg tok nok litt godt i for å få frem poenget. Men tror fortsatt at samboeren din hører til unntakene. Påstår ikke at det gjelder ham, men tror også det kan finnes noen menn som ikke tør å innrømme detaljer de liker ved kvinner.

Skrevet

-1 lag overlakk.

Dame til fingerspissene helt etter mn smak!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...