Gjest Gjest Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Hva er det som gjør at andre jenter med rød neglelakk på neglene får det til å se skikkelig kult ut, men når jeg selv prøver det så føler jeg set ser både horete og trashy ut? Har lengden på neglene noe å si kanskje? hjelper det om jeg klipper dem helt korte først? Og burde tuppen være firkantet eller i en bue for penest resultat med rød neglelakk?
Gjest Frk Åberg Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Jeg bruker ofte rød neglelakk. Nå har jeg aldri spesielt lange negler, men jeg passer ekstra på at de ikke er for lange når de er røde. Syns det kan bli litt voldsomt hvis de både skal være lange og røde. Jeg klipper dem i en naturlig bue. Altså verken spesielt firkantede eller en veldig spiss bue, slik enkelte har.
Merneith Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Du må ha korte negler, ellers så ser det skikkelig trashy rimi-ansatt ut (oj, var jeg slem nå..?). Også bør du finne en mørkerød neglelakk.
Lilith Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Jeg synes også det er penest med korte, mørkerøde negler
Tristessa Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Jeg liker ikke lange negler i det hele tatt, men med sterke farger på neglene skal de definitivt være korte! Depend sine minilakker er gode, og fargen nr. 40 er rålekker.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 Tusen takk for tips, skal dra til byen på mandagen og finne en fin rød neglelakk, bare kom med flere tips hvis dere har, feks til en fin farge. Liker veldig godt maybelline express finish, noen som vet om en fin farge i denne? nummer eller navn?
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2007 #7 Skrevet 10. november 2007 Glemte å spørre, når dere sier korte negler, hva mener dere med det? Negler som er klipt så langt ned som det går eller en liten bue igjen med hvitt på negelen? Høres sikkert ut som et teit spørsmål, men må bare spørre..
Gjest Morgan le Fay Skrevet 10. november 2007 #8 Skrevet 10. november 2007 Jeg har gjenoppdaget Chanels rouge noir-lakk, som er en mørk, mørk burgunder. Når jeg bruker den, filer jeg neglene ned til ca. 1 mm over fingertuppen, ellers liker jeg ikke resultatet.
Gjest Frk Åberg Skrevet 10. november 2007 #9 Skrevet 10. november 2007 Glemte å spørre, når dere sier korte negler, hva mener dere med det? Negler som er klipt så langt ned som det går eller en liten bue igjen med hvitt på negelen? Høres sikkert ut som et teit spørsmål, men må bare spørre.. Jeg pleier å la det være igjen litt hvitt. Altså ikke helt korte negler for min del. Jeg har flere rødtoner, og jeg merker at jo mørkere rød jo lengre syns jeg neglene kan være (men de er uansett aldri helt lange).
Linda644 Skrevet 10. november 2007 #10 Skrevet 10. november 2007 (endret) Korte negler med mørkerød neglelakk er fint, men også helt knæsj rød syns jeg firkantet i form. Du burde kjøpe en neglelakk som holder, jeg har brukt depend og de flasser av samme dag...irriterende! Ett bilde eks: Her Endret 10. november 2007 av Linda644
Unika Skrevet 11. november 2007 #11 Skrevet 11. november 2007 Røde eller fargede negler generelt handler litt om attitude mener jeg! Syntes ikke man burde lakke neglene sine røde hvis man er en grå mus. OG jeg føler at trender bør komme litt naturlig, hvis man lurer på hvor mange milimeter neglen skal være for at det skal se bra ut med rød neglakk er man kanskje ikke helt moden for det.
Merneith Skrevet 11. november 2007 #12 Skrevet 11. november 2007 Røde eller fargede negler generelt handler litt om attitude mener jeg! Syntes ikke man burde lakke neglene sine røde hvis man er en grå mus. OG jeg føler at trender bør komme litt naturlig, hvis man lurer på hvor mange milimeter neglen skal være for at det skal se bra ut med rød neglakk er man kanskje ikke helt moden for det. Hehe, attityyde altså? Jeg tror TS er "moden" for rød neglelakk. Ene og alene fordi hun har lyst på røde negler! Ja til folk som tør å tenke for seg selv, uavhengig av trender.
Rexina Skrevet 11. november 2007 #13 Skrevet 11. november 2007 Har ikke lest alle svar, men jeg har alltid bitt negler, så jeg maler de røde nå for å klare å slutte (har funka i 10 dager:D). Det jeg gjør er at jeg legger rød neglelakk (Jet-Set Lacquer no. 550 fra L'oreal) på midten av neglene bare. Dvs. at jeg legger fra rot til tupp men ikke helt ut på hver side, hvis du skjønner. Da ser neglene lenger ut og du risikerer å søle så mye:)
Unika Skrevet 11. november 2007 #14 Skrevet 11. november 2007 Hehe, attityyde altså? Jeg tror TS er "moden" for rød neglelakk. Ene og alene fordi hun har lyst på røde negler! Ja til folk som tør å tenke for seg selv, uavhengig av trender. Enig! Attityyyd ja! haha.. Huff, jeg har sett for mye på topmodel
Gjest TS Skrevet 11. november 2007 #15 Skrevet 11. november 2007 Takk for alle tips, sluttet å eksperimentere med neglelakk da jeg begynte på videregående, og har bare i det siste lagt merke til hvor mye en nylagt neglelakk i en klar farge (som feks rød) kan kan friske opp resten av inntrykket på en person.
Nausicaä Skrevet 12. november 2007 #16 Skrevet 12. november 2007 Må si jeg ble inspirert av denne tråden! Kjøpte rød neglelakk fra Gosh i dag. Skikkelig sterk og fin farge (60 lambada).
Gjest Tulipa Skrevet 12. november 2007 #17 Skrevet 12. november 2007 Synes det er kjempefint med neglelakk - men det er et must at både neglene og lakken må være velstelte og pene .. avflasset neglelakk er fy-fy Jeg foretrekker lys lakk til daglig ... Sist uke kjøpte jeg en lekker Chanel-lakk - blank med glitter - helt ypperlig til jobb-bruk..
Licota Skrevet 15. april 2008 #18 Skrevet 15. april 2008 Tar opp igjen denne tråden jeg! Hva med underlakk og overlakk? Hvor mange av dere bruker det når dere lakkerer neglene deres i sterke farger? Har hørt at det skal hjelpe mot bl.a. 1. oransje negler (særlig om man bruker rød neglelakk) etter at man fjerner lakken, og 2. at den holder lenger. Og ja, jeg er ny her inne. ^^
laperla Skrevet 15. april 2008 #19 Skrevet 15. april 2008 (endret) Jeg får stadig komplimenter på neglene når jeg bruker Chanel's Shanghai red (nr. 183). Ja, også er neglene alltid så korte som mulig. Det syns jeg ser mest ålreit ut. I allefall på meg selv. Endret 15. april 2008 av laperla
Gjest NastyNice Skrevet 16. april 2008 #20 Skrevet 16. april 2008 Det som også er viktig når det gjelder sterke farger på neglene og "flassing" av lakket, er bruk av en god overlakk. Jeg personlig har hatt best erfaring med manikyr-overlakk og ikke en vanlig en. Det holder flere dager ekstra... T.o.m billige manikyr-overlakk holdt mye bedre på mine negler enn dyre, vanlige overlakk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå