Gå til innhold

jeg tar det vekk.

Nabo land  

18 stemmer

1. 1. NB

• Sverige
      6
    • Russland
      2
    • Finland
      4
    • Liker ingen av dem
      3
    • Liker alle likegodt
      1
    • Russland og Sverige
      1
    • Russland og Finland
      0
    • Finland og Sverige
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet

Island er vel også et naboland? Ihvertfall i Grand Prix-sammenheng. Jeg liker Island best.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regnes Russland som naboer? Mulig det gjør det, men jeg ser dem ikke som et naboland. Danmark derimot... de regnes som naboland, om ikke av de Eugene, så tydeligvis av alle andre.

Og selv om noen altså svarer Danmark så er det mange som har svart på spørsmålet ditt direkte, - allikevel blir du så snurt at du må fjerne spørsmålet ditt.

Jaja... :roll:

Gjest Eugene Onegin
Skrevet
Regnes Russland som naboer? Mulig det gjør det, men jeg ser dem ikke som et naboland. Danmark derimot... de regnes som naboland, om ikke av de Eugene, så tydeligvis av alle andre.

Og selv om noen altså svarer Danmark så er det mange som har svart på spørsmålet ditt direkte, - allikevel blir du så snurt at du må fjerne spørsmålet ditt.

Jaja... :roll:

unnskyld at jeg sier det. Men er du dum si meg grenser Norge og Russland. Så lenge vi grenser er vi naboer kanskje ikke kulturelt eller med språk. Men du er tydeligvis ikke klar over at vi har en lande grense til Russland. Dermed er vi naboer.

greit nok at folk tar Danmark med men jeg spurte om de landene vi har grense til. Ikke land vi har sjø grense til. Da kan man ta med Storbritannia og Island og.

Skrevet

Hvilket land skal regnes som nabo om ikke et land som vi deler grenser med? Selv om Russland ligger langt fra der du bor så grenser jo Norge alikevel til Russland. Norges nordligste grense går ikke ved Sinsenkrysset :ler:

Skrevet

Jeg vet at vi grenser til Russland, jeg sier bare at jeg aldri har sett dem som et naboland, og jeg lurte på om de regnes som naboland på samme måte som Sverige og Danmark. Har aldri hørt noen har omtalt dem som naboland.

Nei, jeg er ikke dum -- er du?

Gjest Eugene Onegin
Skrevet
Jeg vet at vi grenser til Russland, jeg sier bare at jeg aldri har sett dem som et naboland, og jeg lurte på om de regnes som naboland på samme måte som Sverige og Danmark. Har aldri hørt noen har omtalt dem som naboland.

Nei, jeg er ikke dum -- er du?

et land man grenser til er naboer.

ikke dummere en hva du er

Skrevet
Hvilket land skal regnes som nabo om ikke et land som vi deler grenser med? Selv om Russland ligger langt fra der du bor så grenser jo Norge alikevel til Russland. Norges nordligste grense går ikke ved Sinsenkrysset :ler:

:ler::ler::ler:

Jeg VET at vi grenser mot Russland, jeg har bare ikke hørt dem omtalt som et naboland tidligere. Da snakker jeg om i folkesjela, ikke geografisk.

Og den kommentaren om Sinsenkrysset... ærlig talt, hvor kom den fra? Jeg hater å bli undervurdert. :frustrert:

Skrevet
Jeg hater å bli undervurdert. :frustrert:

Mysan, har du ikke selvinnsikt overhodet?

Gang på gang hopper du ut i og snakker om noe du ikke har peiling på - du viser jo selv gang på gang at det er vanskelig å vurdere det du skriver her særlig høyt.

Skrevet
:ler::ler::ler:

Jeg VET at vi grenser mot Russland, jeg har bare ikke hørt dem omtalt som et naboland tidligere. Da snakker jeg om i folkesjela, ikke geografisk.

Og den kommentaren om Sinsenkrysset... ærlig talt, hvor kom den fra? Jeg hater å bli undervurdert. :frustrert:

Ja, jeg kan jo se over til Nikkel fra her jeg bor, så jeg ser så klart helt annerledes på det. Fra der vi bor så er det jo nærmere til den russiske hovedstaden en det er til den norske. Men Kulturelt sett er vi like langt fra Russland som resten av Norge er.

Nå vet jeg ikke hvor du bor, kan jo hende det er nord for Sinsenkrysset også da :ler:

Skrevet

Herremin da - jeg sier at jeg vet at vi grenser til Russland, men jeg nekter å godta EO's utelatelse av Danmark hvis han først skal snakke om naboland, selv om jeg skjønner at han mener de vi har en landegrense direkte inn mot.

Jeg sier videre bare at jeg ikke har hørt Russland nevnt i samme slengen som Danmark og Sverige når vi snakker om naboland, det er ikke dermed sagt at jeg påstår at de IKKE er det... har jeg sagt det noe sted?

Og videre var det kommentaren om Sinsenskrysset jeg reagerte på - har jeg noe sted gitt inntrykk av at jeg ikke har peiling på Norge nord for nevnte kryss? Tror ikke det - faktisk flytter jeg nordover i neste uke for en gitt periode. Langt nordover, dit familien kommer fra.

Skrevet
Mysan, har du ikke selvinnsikt overhodet?

Gang på gang hopper du ut i og snakker om noe du ikke har peiling på - du viser jo selv gang på gang at det er vanskelig å vurdere det du skriver her særlig høyt.

Ting jeg ikke har peiling på eller ting du ikke er enig i?

Skrevet
Herremin da - jeg sier at jeg vet at vi grenser til Russland, men jeg nekter å godta EO's utelatelse av Danmark hvis han først skal snakke om naboland, selv om jeg skjønner at han mener de vi har en landegrense direkte inn mot.

Jeg sier videre bare at jeg ikke har hørt Russland nevnt i samme slengen som Danmark og Sverige når vi snakker om naboland, det er ikke dermed sagt at jeg påstår at de IKKE er det... har jeg sagt det noe sted?

Og videre var det kommentaren om Sinsenskrysset jeg reagerte på - har jeg noe sted gitt inntrykk av at jeg ikke har peiling på Norge nord for nevnte kryss? Tror ikke det - faktisk flytter jeg nordover i neste uke for en gitt periode. Langt nordover, dit familien kommer fra.

Unnskyld at ikke jeg forstod hva du mente, men når du stiller spørsmål ved om Russland regnes som et naboland, så må man lure på om hva slags kriterier man stiller til å være nabo? Betyr det at om du ikke kjenner naboen din i gaten, så vil ikke du betegne han som nabo? Jeg forstår bare ikke at du kan ha oversett at vårt store naboland, som forøvrig har vært mye omtalt i media i det siste, har satt i gang en stor operasjon i Barentshavet osv.

Jeg svarte deg bare på det du skrev. Hvilket for meg hørtes veldi rart ut. Jeg ser ingen grunn til å bli sur for det!

Skrevet

Det jeg blir sur for, kjære Chrizzy er at du kommer draende med Sinsenkrysset som er en gammel målestokk for oss "søringer" for å vise at vi har null peiling på hva som skjer utenfor Oslo... etterfulgt av en lattersmiley...

Ellers har jeg selvfølgelig full forståelse for at så lenge man ikke ser verken ansiktsuttrykk eller hører tonefall her inne, så er det lett å feillese innlegg. Jeg gjør vel det ofte selv også.

Skrevet
Det jeg blir sur for, kjære Chrizzy er at du kommer draende med Sinsenkrysset som er en gammel målestokk for oss "søringer" for å vise at vi har null peiling på hva som skjer utenfor Oslo... etterfulgt av en lattersmiley...

Ellers har jeg selvfølgelig full forståelse for at så lenge man ikke ser verken ansiktsuttrykk eller hører tonefall her inne, så er det lett å feillese innlegg. Jeg gjør vel det ofte selv også.

Det med Sinsenkrysset er jo en gammel klisje som er morsom og ikke mulig å unngå til tider. :)

Skrevet

Joda, jeg er enig i det. Og hvis jeg skal være helt ærlig så har jeg vel brukt den selv noen ganger opp gjennom årene... og jeg kan godt forstå at du trodde jeg var grønn når du misforstod hva jeg egentlig mente med russlandspørsmålet mitt, så du er i aller høyeste grad tilgitt.

Sent på kveld og sulten i magen vettu - det gir ingen blid mysan :)

Skrevet

Chrizzy er det gode vakre og vene menneske fra nord.

Hun mener aldri noe vondt, mysan :)

Skrevet
Island er vel også et naboland? Ihvertfall i Grand Prix-sammenheng. Jeg liker Island best.

Er Island et naboland fordi de er med i Grand Prix??? Anser du også Israel og Tyrkia som dine naboland, da?

Gjest Irritert
Skrevet

Unnskyld meg for å si dette, Keiser "jeg tror jeg er så innmari viktig for alle andre her i verden".

For meg virker du som en forferdelig selvopptatt tulling. I det øyeblikket noen er uenig med deg her inne, så er de slemme, og onde, og mobber deg vekk fra forumet.

Så spyr du edder og galle en stund om hvordan alle andre er skyld i at du forsvinner, før du sletter brukeren din og begynner på nytt med ny bruker.

Kan du ikke se på deg selv for en gangs skyld? Kan ikke du ta å se på hvordan du greier å irritere vettet ut av en tiøring med kvervulering og tull? Du går inn på alle forum og skriver tulletråder, som faktisk kan oppfattes som skikkelig sårende, som f.eks "jeg kan ikke bli gravid" tråden din. Er du klar over hvor mange som sliter med barnløshet her inne?

Kanskje du skal slutte og mobbe andre, kalle andre for dumme når de ikke deler dine meninger, og se litt lengre enn til din egen nesetipp?

Så hadde du kanskje blitt litt mer respektert her inne også. Men du er vel ikke ute etter det, siden du egentlig bare er ett forumtroll.

Sånn...nå kan du sikkert slette deg igjen siden jeg er så himla slem mot deg.

Skrevet
Om alle skulle gjort som deg, tror jeg 98 % av alle trådene her inne måtte fjernes :fnise:

Det sier i såfall ganske mye om brukerne her inne... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...