Gå til innhold

katten min blir mobbet

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff, jeg har en hunn katt som har blitt sterelisert og jeg vet at ofte reagerer andre katter på det. Nabo katten er litt større og det er en hann og den lusker rundt på katten min, den er ikke voldlig mot min katt, men min katt liker ikke den og pleier å frese etter den..

det som er, er det at min katt har ikke vært utenfor døren på flere månder på grunn av den andre katten og det er jo litt synd fordi den har aldri vært ute før (katteunge)

men skal jeg da la min katt forsvare sitt teritorium og jeg la den "sloss" med den andre nabo katten isteden for å gripe inn?

Videoannonse
Annonse
Gjest Eugene Onegin
Skrevet
katten er litt større og det er en hann og den lusker rundt på katten min, den er ikke voldlig mot min katt, men min katt liker ikke den og pleier å frese etter den..

Nabo katten er ikke voldelig mot din katt. Men den lusker rundt.

Din katt freser mot nabo katten.

det er vel din katt som mobber da og ikke som blir mobbet ?

Gjest vimselot
Skrevet

Trur ts er litt hønemor nå. Din katt (unge) er raskere enn en voksen hanne, og å frese er bare en måte å si fra på til den "ekle store hannkatten". La de ordne opp selv, og uten å trylle kan du ende opp med å få besøk av nabokatten i ditt hjem.

En hannkatt vil aldri skade en hunnkatt. Hun freser, og det betyr bare at hun setter han på plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...