Gjest Piper Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Vet ikke, for de skal ut i morgen å kjøpe. Men da de var små ga de noe han trengte + tegninger og ting de hadde laget til han.
missluna Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Jeg og min bror er begge i 20-årene og kjøper fremdeles gave til far på farsdagen. Synes det er fint at far og mor får litt heder selv om barna har blitt voksne. Vi har kjøpt noe han trenger (ulvangsokker) og noe han kan kose seg med (en flaske rødvin).
Ancalime Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Her er vi så "kjedelige" at vi baker kake og lager kort. Så får han frokost og kortene på senga om morgenen.
Gjest beekeeper Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Vi har kjøpt en pakke med boxer og sokker som det står "verdens beste pappa" i et rødt hjerte på!
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 Det har aldri vært en tradisjon i vår familie heller.
estrella Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 Jeg vet ikke hva jeg skal gi til pappa. Tror ikke jeg er hjemme på søndag en gang..(er kun hjemme for helga, men skal jo også innom mamma )
Gjest Tulipa Skrevet 9. november 2007 #11 Skrevet 9. november 2007 Ingenting - tror ikke de kommer på at det er farsdag engang - vi feirer ikke slike dager ..
Gjest Helen Parr Skrevet 9. november 2007 #12 Skrevet 9. november 2007 (endret) I den grad far i huset skal vies ekstra oppmerksomhet på søndag, er jeg redd det blir meg som må sørge for det. En beskrivelse av dette passer ikke inn på "Barn og familie"-forumet. Endret 9. november 2007 av Helen Parr
Liset Skrevet 9. november 2007 #13 Skrevet 9. november 2007 Vi har vært så fantasifulle i år at vi har vært og handlet boxere og sokker. Noe han trenger veldig! Så har vi tenkt og bake kake da!
Grønt blad Skrevet 10. november 2007 #14 Skrevet 10. november 2007 Jeg og broren min har kjøpt en bok til ham. Da vi var yngre var det moren vår som ordet det. Da ble det ofte noe fornuftig (undertøy/sokker o.l.) og kake på ettermiddagen.
Chiquita Skrevet 11. november 2007 #16 Skrevet 11. november 2007 Her får guttenes pappa en kopp med bilde av alle 3 på, samt teksten verdens beste pappa. (har ikke fått den enda da, for postgangen har vært sein) Så han får kake senere i dag når han kommer hjem fra jakt. Guttenes besteforeldre får også en kopp med bilde av dem 3 på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå