jannamor Skrevet 10. november 2007 #61 Skrevet 10. november 2007 Sorry, så ikke hvem TS var engang...nå ser jeg at TS var deg Nå ja, uansett, er det en del gjesteinnlegg i denne tråden som det virker som at noen av dem kjeder seg. Det var på grunnlag av dem at jeg skrev det (så derfor ikke ment til deg!) Vi er vel mange som slår ihjel litt tid her på KG... dvs til gjester? og ikke til ts eller meg? litt treig i nøtta i dag sjø
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 10. november 2007 #62 Skrevet 10. november 2007 dvs til gjester? og ikke til ts eller meg? litt treig i nøtta i dag sjø Hei, Jeg gadd vel ikke å lese hele denne tråden så nøye og så ikke hvem TS var og vet fotrsatt ikke om du var TS, eller om TS var en annen (har ikke sjekket). Uansett hvem-hva-hvor: Jeg leste noe gjesteinnlegg i denne tråden - aner ikke hvem - og på bakgrunn av de gjesteinnleggene (som jeg feilformulerte som TS) skrev jeg at "det virket som om TS kjedet seg". Come on.
jannamor Skrevet 10. november 2007 #63 Skrevet 10. november 2007 aha... nå er jeg (endelig)med jeg og TS er ikke den samme nei, så slipper du å sjekke hihi
Gjest Gjest Julie Skrevet 10. november 2007 #64 Skrevet 10. november 2007 så slipper du å sjekke Bra!
mysan Skrevet 10. november 2007 #65 Skrevet 10. november 2007 Uten litt høy temperatur blir det brått kaldt og kjedelig, spør du meg
jannamor Skrevet 10. november 2007 #66 Skrevet 10. november 2007 sant nok, men forskjell på det og personangrep
Cand alt Skrevet 10. november 2007 #67 Skrevet 10. november 2007 Synes det er på tide å legge ned KG nå. Det førere jo bare til krangler og uvennskap.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2007 #68 Skrevet 10. november 2007 Synes det er på tide å legge ned KG nå. Det førere jo bare til krangler og uvennskap. Kan man bli uvenner med noen man ikke kan se? Hilsen filosofen..
Cand alt Skrevet 10. november 2007 #69 Skrevet 10. november 2007 Kan man bli uvenner med noen man ikke kan se? Hilsen filosofen.. Den der var ikke særlig dyp. Selvfølgelig kan man det.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2007 #70 Skrevet 10. november 2007 Den der var ikke særlig dyp. Selvfølgelig kan man det. Kan man det? Man kan diskutere osv, men jeg klarer ærlig talt ikke å føle at jeg blir uvenner med noen her inne siden jeg ikke engang kan se dem. Så tusen takk, du er umåtelig søt i dine tilbakemeldinger
jannamor Skrevet 10. november 2007 #71 Skrevet 10. november 2007 Synes det er på tide å legge ned KG nå. Det førere jo bare til krangler og uvennskap. Hva får deg til å si det? Klarer ikke å ta dette seriøst... forklare nærmere?
Gjest Nasevis i.i. Skrevet 11. november 2007 #72 Skrevet 11. november 2007 Dette må være en KG ting. Jeg er på mange andre fora, både dem som er større og mindre enn KG, men det er bare her trollene ser ut til å ha sin yngleplass.
Cand alt Skrevet 12. november 2007 #74 Skrevet 12. november 2007 Dette må være en KG ting. Jeg er på mange andre fora, både dem som er større og mindre enn KG, men det er bare her trollene ser ut til å ha sin yngleplass. En kg og Mingleting.
TheHairyToothfairy Skrevet 12. november 2007 #75 Skrevet 12. november 2007 Temperaturen stiger over alt for tiden. Forbannede globale oppvarming!
Gjest moldova Skrevet 13. november 2007 #76 Skrevet 13. november 2007 Dette må være en KG ting. Jeg er på mange andre fora, både dem som er større og mindre enn KG, men det er bare her trollene ser ut til å ha sin yngleplass. Å, det er da troll i massevis både i Aftenposten, Dagbladet og I Vg-debatten. Her er det bare barnematen i forhold. Jeg syns det er mer liv her etter at gjestene fikk adgang igjen. Selvfølgelig kan jeg godt unnvære trollene men i et mangfold så får man bare prøve å ignorere det man ikke liker. Og jeg har ingen problemer med å ikke la meg provosere, men jeg skjønner godt at det må være utrolig irriterende å få gjester som stalker seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå