Gå til innhold

hvordan få han tilbake?

Anbefalte innlegg

Gjest utlogget hihi!
Skrevet

hei

jeg drev litt på med en mann, men så dumpa han meg. nå vil jeg ha han tilbake! han er foresket i meg (sier han), men det er jeg ikke så sikker på om jeg tror på. men han kan sikkert bli det, og hvis han tror han er det allerede så er vi godt på vei! problemet er at han gikk tilbake til kona, som han forresten aldri forlot. men han droppa meg.. høres ikke bra ut, jeg vet. men de har et dårlig forhold. men så er det jo barna dems da. uff..

håper noen gidder å svare, det høres jo ut som jeg prøver å involvere dere i en skikkelig ond plan her. men det er ikke det jeg mener. jeg er så forelsket at jeg blir gal!! kan ikke noe for det. er ikke alt lov i kjærlighet og krig da? en ide hadde vært å fortelle kona at mannen har vært utro, men det er jo ikke særlig pent gjort overfor noen av de inolverte, så det vil jeg ikke.

hvordan kan jeg få han til å falle for meg, og til å forstå at han kan få det bra med meg..? :flau:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han stakk fordi han ønska det selv.Han har sikkert følelser for deg, men tydeligvis ikke nok til å velge deg. Er nok lite du kan gjøre med det.

Skrevet

jammen halo,du er jo dumpet.Hva skal du med alle problemene.FINN DEG EN SOM VIL HA DEG OG GLEM MANNEN. :nei:

Skrevet

Tror det skal mye til for at en mann forlater barna sine - da hjelper det ikke å være kanskje litt forelsket. Finn deg en som vil ha deg:)

Gjest Gjest_Tøtta_*
Skrevet

Finn deg en annen, han er ikke din!!

Legg egoismen til side. Vil du ødelegge for en hel familie?

Legg følelsene dine på hylla eller lev med dem, men hold deg unna :kjempesinna:

Skrevet

Vil du virkelig ha en mann som ikke vil ha deg? :klø:

Skrevet
Vil du virkelig ha en mann som ikke vil ha deg? :klø:

ja, jeg vil visst det. nå føler jeg meg skikkelig patetisk. vi hadde det jo så bra sammen :tristbla:

Skrevet

Sett deg ned og vent... Enten finner han ut at det er deg han vil ha, eller så finner du ut at du ikke vil ha ham likevel. Either way: problem solved.

Skrevet

Du vil deg selv vondt hvis du fortsetter å vente på ham....

Prøv å glemme ham, og finn en som vil ha deg i stedet!

Skrevet
hei

jeg drev litt på med en mann, men så dumpa han meg. nå vil jeg ha han tilbake! han er foresket i meg (sier han), men det er jeg ikke så sikker på om jeg tror på. men han kan sikkert bli det, og hvis han tror han er det allerede så er vi godt på vei! problemet er at han gikk tilbake til kona, som han forresten aldri forlot. men han droppa meg.. høres ikke bra ut, jeg vet. men de har et dårlig forhold. men så er det jo barna dems da. uff..

håper noen gidder å svare, det høres jo ut som jeg prøver å involvere dere i en skikkelig ond plan her. men det er ikke det jeg mener. jeg er så forelsket at jeg blir gal!! kan ikke noe for det. er ikke alt lov i kjærlighet og krig da? en ide hadde vært å fortelle kona at mannen har vært utro, men det er jo ikke særlig pent gjort overfor noen av de inolverte, så det vil jeg ikke.

hvordan kan jeg få han til å falle for meg, og til å forstå at han kan få det bra med meg..? :flau:

Du sier at de har et dårlig forhold, hva vet du om det? Er du ikke klar over at det er en standardfrase? En setning for å få deg til å føle omsorg for ham? "Min kone forstår meg ikke!", og du iler til for å gi ham den forståelsen kona du tror kona ikke viser ham.

Men kanskje det er slik at kona forstår ham, men at hun er uenig?

Og selvfølgelig har de et dårlig forhold, ingen får et godt forhold av å ha en på si. Spørsmålet er heller hva som kom først, høna eller egget?

Var han utro fordi forholdet var dårlig, eller ble forholdet dårlig fordi han var utro?

For alt du vet kunne de hatt sex hver eneste dag, til og med samme dag som han møtte deg.

Det kan hende at de lo sammen, lekte, flørtet, planla framtiden lenge etter at dere møttes, men så ble du en større del av hverdagen hans, og de gled lenger og lenger fra hverandre.

Du tror kanskje ikke at kona vet, men kona vet!

Hun har kanskje ikke håndfaste beviser, men hun aner det.

Kanskje vil hun ikke tro på det, men hun vet det innerst inne likevel.

Du sier det ikke er pent å si i fra til kona, men er det pent å ikke gi henne sjansen til å bestemme over sitt eget liv?

Dere begge pålegger henne å leve med en utro ektemann, og bestemmer at det er det beste for henne, uten at hun har noe hun skulle sagt! Nei, det er ikke pent å si det til henne, men det er heller ikke pent å ta fra henne muligheten til å bestemme hvilket liv hun ønsker å leve.

Og han? Han vil ikke ha deg! Hadde han villet ha deg, hadde han gått fra henne. Du var en adspredelse fra den grå hverdagen.

Du var leken og ferien, men det er en annen enn deg, som er den han vil dele hverdagen og livet med.

Hilsen kona som har vært der!

Skrevet

tror nesten jeg må svare deg igjenn.Jeg hadde også en mann som hadde en annen kvinne.Ja vi merker det,på utroligt mye.Han nektet hele tiden,Han var i oljen,og bodde mye på hotel.Det ente med at det var meg som gikk fra han,og da fikk pipen en annen klang. Jeg ble tryglet om og ikke gå,han ville ha i pose og sekk.Og hva skjer da,bare trøbbel den nye ville ha han, men ikke barna.Men di er der for evig og altid :gråte: :nei: Så glem ham det er som regel mere problemer enn gleder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...