Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor man kan få tak i løvenes konge på dvd? skal kjøpe denne i julegave, men virker jo nesten umulig å oppdrive!

ellers gleder jeg meg veeeldig til jul ,ikke lenge igjen til advent :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Disney-filmer selges vel bare i en begrenset periode?

Sjekk finn.no og andre bruktmarkedsteder. Tror det er den eneste muligheten du har.

Endret av Gjenglemt sykkellås
Skrevet

Den får du ikke kjøpt, gr! :gråte:

Disney selger bare DVD'er i begrensede perioder for å kunne selge mer.

Skrevet

seriøst? så syyykt irriterende! vil det si at de legger de ut for salg i perioder, eller kommer jeg ikke til å ha muligheten til å skaffe meg den dvd'en mer?

Skrevet
seriøst? så syyykt irriterende! vil det si at de legger de ut for salg i perioder, eller kommer jeg ikke til å ha muligheten til å skaffe meg den dvd'en mer?

Ja, det er kjempeirriterende!

De relanserer filmer, men hvem vet når Lion King kommer neste gang. Forrige gang var visst 2000, sa hun jeg spurte på Free Record Shop.

Skrevet
Den får du ikke kjøpt, gr! :gråte:

Disney selger bare DVD'er i begrensede perioder for å kunne selge mer.

Det er jo bare teit!! Hva med å skjekke om det er noen butikker som av en eller annen grunn ikke har solgt dvd'ene enda, dog de har hatt dem i syv år.. Lykke til, med andre ord :)

Dumme Disney, ville jo tro det virker mot sin hennsikt :klø:

Skrevet

Jeg kan ikke annet enn å hoppe og danse fordi jeg allerede har den i hylla mi, og fortelle at jeg har den dypeste medfølelse for frustrasjonen. Den jeg savner mest i samlingen min er Fantasia, og den kommer (så vidt jeg vet) i 2013...

Men jeg kan gi et lite tips: På www.cdon.com kan du søke på filmen, og så legge deg til på "overvåke produktet"-liste. Da skal du motta en e-post når de har bestemt ny utgivelsesdato. Men det hjelper jo ikke hvis du skal gi den i julegave i år, da... :sjenert:

Skrevet
har den på rema 1000 her:)

seriøst, hvor er det da? jobber på en rema i trondheim selv, men her har vi den ikke.. krysser fingrene for at du tilfeldigvis holder til i trondheim du også ;)

Skrevet

Jeg jobber i platebutikk, og alt jeg vet er at Disney driver og relanserer klassiker-titlene sine. For tiden er det "Jungelboken" som er sendt på markedet, og med bare én Disney-storfilm av gangen er det klart det er flere som kjøper de få som til enhver tid er ute for salg enn om det skulle ha vært mange flere å velge mellom. Kjipt, men sånn er det.

Når "Løvenes Konge" lanseres på nytt er ikke noe jeg kan svare på, dessverre, men det blir nok neppe før neste år eller i verste fall enda lenger til. du gi den bort i år er nok brukthandler eller auksjonsnettbutikker det beste tipset å gi!

Skrevet
seriøst, hvor er det da? jobber på en rema i trondheim selv, men her har vi den ikke.. krysser fingrene for at du tilfeldigvis holder til i trondheim du også ;)

sorry... ¨gjør ikke det:(

Gjest Gjest_lisa_*
Skrevet
har den på rema 1000 her:)

Hvilken rema 1000? jeg er desperat etter filmen!!!!!

Skrevet
Hvilken rema 1000? jeg er desperat etter filmen!!!!!

kongsvinger:) blir et stykke det.. hehe...

Skrevet

Hvis du er desperat (nok) er det en som selger den til 500 kr (!!!) på finn.no, ubrukt og forseglet.

• 1 år senere...
Skrevet

Løvenes konge blir utgitt i november/desember 2011 med mye ekstra bonus, bedre lyd og bilde. Dere må bare vente i spenning. Det er noen "billig" butikker som selger disse ja. De har kjøpt rester fra lager. Eks rema som blir nevnt tidligere, rimi osv. Lykke til med jakten

Skrevet

Jeg kjøpte denne for 2-3 år siden, men da i en utenlandsk butikk og den er da sone 1..

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte min i 2005 i en norsk nettbutikk. Ser nå at den ikke er mulig å få tak i noen steder... Er glad jeg fikk tak i den før den forsvant! Beste Disney filmen som er lagd

Endret av Tillepike
Skrevet

Tråden er ryddet.

Se reglerne

/Furstina (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...