Gjest Shayla Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 (endret) Jeg skal på skikkelig trøndefæst med jobben 19 januar.. Jeg trenger ett antrekk. Har forsåvidt planlagt det, men mangler overdel. Er det noen som har en gammel tskjorte med rockeband på, sånn fra 80 tallet. Helst ACDC. Evt gi meg ett hint hvor jeg kan få tak i en som ikke koster så mye.. Kjøp/salgannonser er ikke tillatt, se reglene. Tabby, mod Endret 9. november 2007 av Tabby
Gjest Frk. Grønn Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 De har en del hos 80stees.com, bl.a. AC/DC
Gjest Shayla Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 De har en del hos 80stees.com, bl.a. AC/DC Takk, skal sjekke ut. Men de så ut til å være litt dyre. Det er kun til en kvelds bruk
Nausicaä Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Du kan også se på play.com (denne for eksempel, gratis frakt) og i forskjellige platebutikker (DVD-galleriet, Free Record Shop).
Gjest Shayla Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Du kan også se på play.com (denne for eksempel, gratis frakt) og i forskjellige platebutikker (DVD-galleriet, Free Record Shop). Denne så jeg akkurat på, så tror kanskje jeg skal gå for denne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå