Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har søkt igjennom forumet etter lignende tråder, og det var mange av dem, bortsett fra at de stort sett dreide seg om hvor man fikk kjøpt slike.

Har hatt lyst på sånne bukser lenge nå, og fant endelig en bukse inne i skapet jeg hadde glemt, som passer perfekt.

Så er spørsmålet. Hvor plasserer man alle hullene? Hvor vide, hvor mange hull bak, osv? Kunne tenkt meg en ganske så hullete bukse, men det skal se stilig ut.

Har noen evt bilder av egne bukser? Rivjern, sandpapir og kniv? Vil ikke ødelegge buksa helt med å gjøre noe feil, så derfor trenger jeg virkelig råd om hvordan jeg skal gå til verks.

Synes også det er ganske stilig med hull bak på/under rumpa, så lenge de ikke er for store, men mer revet/tynnslitt med masse tråder og så vidt litt hud som synes igjennom.

Håper noen kan svare meg på dette! Tusen takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viss du vil at det skal se ekte ut, bruker du rivjern og kniv (kanksje litt saks?). Slit der det er naturlig at buksen blir slitt, ser jo bare merkelig ut om det er hull bakpå leggen eller noe. Og for all del: få stoffet rundt hullet til å se småslitt ut. Det skal ikke se ut som om du har laget hullene selv, liksom. ;)

Skrevet

Hullete jeans er temmelig ut nå, bare til opplysning.

Skrevet

alle vakre damer har et hull i buksa si som de fiser i, som de driter i.... trallala! jeg bruker enten saks, kniv eller barberblad alt ettersom hva jeg har i hånden når jeg er full.

Skrevet
Hullete jeans er temmelig ut nå, bare til opplysning.

Det er meg temmelig likegyldig, jeg går i det jeg selv liker, og hva som er ut eller in; I don't care, så lenge det er bra satt sammen.

Men ingen som har noen bilder? Noe å se etter. Syntes det var fryktelig vanskelig å finne noe på google.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...