Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg

har tynne lyse øyebryn.

Jeg vil helst tegne dem opp med pudder,fori en penn gir harde streker og vanskelig å få på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg venter på pakke fra ebay; et kit med øyenbrynspudder, kost og gel fra bare escentuales :sexy: . kan gi rapport når jeg har fått prøvd det! men i følge flere hudpleiere jeg har snakket med, skal brynene bli veldig pene og naturlige.

ps! hvis du søker på øyenbryn i forumet, kommer det opp flere tråder med tips.

Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Jeg bruker brynpudder fra Shiseido, det er jeg godt fornøyd med, sitter lenge på også.

Skrevet

Jeg bruker Hi Brow trio fra Trucco, med tre forskjellige nyanser er det gode muligheter for et naturlig resultat.

Skrevet
Jeg bruker Hi Brow trio fra Trucco, med tre forskjellige nyanser er det gode muligheter for et naturlig resultat.

Hvor får du kjøpt Trucco.Er det dyrt?

Skrevet

Jeg bruker Tri Brow Color fra MakeUp Store. Tre ulike nyanser og ser veldig naturlig ut.

Skrevet
Hvor får du kjøpt Trucco.Er det dyrt?

Trucco er makeup serien til Sebastian, og selges hos mange av frisørene som fører Sebastian. Merket er relativt dyrt, Hi Brow koster noe over 500 kr, men er veldig drøy i bruk.

Skrevet
jeg venter på pakke fra ebay; et kit med øyenbrynspudder, kost og gel fra bare escentuales :sexy: . kan gi rapport når jeg har fått prøvd det! men i følge flere hudpleiere jeg har snakket med, skal brynene bli veldig pene og naturlige.

ps! hvis du søker på øyenbryn i forumet, kommer det opp flere tråder med tips.

Jeg har den kosten og pudder. Og er kjempefornøyd! Veldig pent resultat :)

Ser dessuten ut til at pudderet varer ca. evig. Har brukt det daglig i et og et halvt år, men kan ikke egentlig se at det har blitt noe mindre i den lille krukka.

Skrevet

Jeg bruker fra the bodyshop;) Er mørkebrun og lysebrun i samme boks.

Skrevet
Jeg har den kosten og pudder. Og er kjempefornøyd! Veldig pent resultat :)

Ser dessuten ut til at pudderet varer ca. evig. Har brukt det daglig i et og et halvt år, men kan ikke egentlig se at det har blitt noe mindre i den lille krukka.

så bra! gleder meg til pakken kommer! :)

Skrevet

Jeg bruker vanligvis pudderskygge fra Chanel. De sitter godt og er enkle å påføre.

Skrevet

Har brukt bodyshop sitt i et par år nå:) (den går aldri tom jo!) Kjempefornøyd. Pleide å bruke blyant før da jeg var litt mindre, men det er utrolig vanskelig å få fint som du sier.

Skrevet
Har brukt bodyshop sitt i et par år nå:) (den går aldri tom jo!) Kjempefornøyd. Pleide å bruke blyant før da jeg var litt mindre, men det er utrolig vanskelig å få fint som du sier.

Får prøve meg på Body Shop sin tror jeg.

selv om det er 10 mil til nærmeste.Nettopp i Kr.sand :)

Tar jo ikke turen dit bare for det da.Får kombinere med annen shopping.Juleshopping :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg bruker både blyant og pudder.

Jeg har brunt hår.

I utgangspunktet er pudder finest, men blyant er fin å gjøre noen små detaljer med, så lenge man tegner veldig svakt.

Når det gjelder både blyanten og pudder er det viktig at fargen ikke er for mørk. Idealfarge for øyenbryn er den samme som ved hårroten på hodet. (dette innebærer ikke blondiner med mørk ettervekst!). MEN pudderet og blyanten skal imidlertid ikke være denne fargen, den skal være lysere. Resulatatet blir mørkt nok uansett. Slik får man iallefall det beste naturlige resultatet ;)

Øyenbryn skal være naturlig vakre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...