treningsjenta Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 her er jeg igjen med denne marsipankaka mi.. den er nå ferdig lagd, skal bare legge på marsipanlokket, og det ser ut til å bli en skikkelig krevende jobb for å få det fint...... vil ha den helt glatt. men har sett marsipankaker med sånne striper av sjokolade over kaka, akkuratsom det bare er kastet over på en måte i tynne striper på langs og tvers... hvordan får man til det???
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Du smelter sjokolade og sprøyter den på kaka med et kremmerhus, brettet av matpapir.
Gjest Tex Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Alternativt tegner du på bakepapir, lar det stivne, og brekker av biter du kan dekorere med.
Gjest Frk Åberg Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Jeg syns det er lettere å få tynne striper ved å ha sjokoladen i en liten pose, og klippe et lite hull i det ene hjørnet. Mulig det bare er jeg som er klønete, men med matpapir blir det så mye gris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå