Gjest Gjest Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Moren min har vært i Praha, og handlet en toalettmappe fylt med produkter fra Garnier Skin Naturals til meg. Problemet er bare at all tekst står på tsjekkisk, så jeg aner ikke hva de skal brukes til. Har søkt på nettet for å finne f.eks bilde av produktene, men klarer ikke å finne noe. Heller ikke på nettsiden til Garnier. Flaskene er røde, og det står "intensivni pece" eller noe slikt på dem. Er alle de røde hudproduktene til Garnier rynkekremer eller lignende? Håper ikke det, da jeg ikke føler for å begynne med mange slike produkter ennå (eller noen gang for den saks skyld). Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan finne ut av dette?
Nausicaä Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 (endret) Jeg har sett på Garnier-sider på forskjellige språk og det ser ut som om de røde produktene er noe for rynker (skincare) eller tørr hud(bodycare). Du har jo ikke beskrevet hvordan flaskene/krukkene ser ut, fant du ikke en gang bilder av noe som lignet? Dette er jo et internasjonalt merke, så produktdesignet er likt og innholdet det samme, selv om det står noe annet utenpå. Synest det er merkelig at det ikke står noe på engelsk eller noe på dem, de fleste produkter pleier å være merket med mer enn ett språk. Edit: ser produktene dine sånn eller sånn ut? Endret 10. november 2007 av frøken:)
Gjest ts Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 De ser ut som det første bildet! En av flaskene ser akkurat sånn ut. I tillegg er det en liten, ganske lav krukke (av plast, ikke glass), som ser ut som øye- eller ansiktskrem. Den siste er en tube (altså type veldig lav og bred kaviartube ). Det står på to språk, tsjekkisk og et som ligner (SK, kommer ikke på hva det kan være i farta), men ikke noe jeg forstår. Har ikke funnet bilder av like produkter med engelsk tekst, men jeg er sikkert bare dårlig til å lete, nettopp derfor spør jeg her. Takk for hjelpen, nå kom jeg i hvertfall litt på vei!
Gjest Wolfmoon Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 (endret) Herer det en side med produkter fra Garnier. Ser ut til at den røde serien er Garnier ultra lift. Endret 10. november 2007 av Wolfmoon
Gjest ts Skrevet 10. november 2007 #7 Skrevet 10. november 2007 Nja, ingen av produktene mine ser sånn ut, men de ligner ja. Men de ligner enda mer på body repair-serien, finner bare ikke de to resterende produktene noe sted.
Nausicaä Skrevet 10. november 2007 #8 Skrevet 10. november 2007 På denne siden (nederst) kan du lese litt om to av produktene i hvertfall
Gjest ts Skrevet 10. november 2007 #9 Skrevet 10. november 2007 På denne siden (nederst) kan du lese litt om to av produktene i hvertfall Tusen takk! Flaskene er ikke prikk like, men like nok til at jeg tror det må være de samme produktene. Da er det bare ansiktskremen igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå