wondergirl Skrevet 26. november 2007 #41 Skrevet 26. november 2007 Folk har alltid drept hverandre også. Det ligger i genene og må derfor unnskyldes.
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2007 #42 Skrevet 26. november 2007 Hvordan føles det for en jente å bli voldtatt? Er det noen som av og til nyter det?
Gjest javac Skrevet 26. november 2007 #43 Skrevet 26. november 2007 Hvordan føles det for en jente å bli voldtatt? Er det noen som av og til nyter det? Kan du forsøke å skaffe deg den erfaringen selv, da? Siden du lurer så fælt, mener jeg? Da kan du jo samtidig teste trådstarters fantastisk velfunderte hypotese. To fluer i en smekk! * Venter i spenning *
Mann 42 Skrevet 26. november 2007 #44 Skrevet 26. november 2007 Kan du forsøke å skaffe deg den erfaringen selv, da? Siden du lurer så fælt, mener jeg? Da kan du jo samtidig teste trådstarters fantastisk velfunderte hypotese. To fluer i en smekk! * Venter i spenning * Glimrende forslag. Men han bør selvsagt huske på at folk er forskjellige, så selv om han eventuelt finner ut at han faktisk liker å bli banket opp og råknullet i toer`n, så får han ikke pålitelig kunnskap om hvor mange, om noen, jenter som også liker det. Generaliserbarheten av eksperimentet er altså ikke særlig stor. Men helt sikkert en nyttig erfaring for ham. Stå på, kompis. The Truth is Out There. Og ikke glem å skrive.
Huldriél Skrevet 26. november 2007 #45 Skrevet 26. november 2007 Jeg blir helt målløs jeg. Går det virkelig an å skrive noe sånt? TS tenner vel på det da, og skulle prøve å få seg en god kvelds nytelse eller noe :S Sykt.
Gjest javac Skrevet 26. november 2007 #46 Skrevet 26. november 2007 Glimrende forslag. Men han bør selvsagt huske på at folk er forskjellige, så selv om han eventuelt finner ut at han faktisk liker å bli banket opp og råknullet i toer`n, så får han ikke pålitelig kunnskap om hvor mange, om noen, jenter som også liker det. Generaliserbarheten av eksperimentet er altså ikke særlig stor. Men helt sikkert en nyttig erfaring for ham. Stå på, kompis. The Truth is Out There. Og ikke glem å skrive. Hehe. Joda, jeg ser den, men jeg skulle jo forsåvidt anta at han ville sitte igjen med i det minste noen av de erfaringene og følelsene et voldtektsoffer sliter med. Siden han spør så jævlig dumt, så regner jeg også med at all erfaring han måtte tilegne seg på området vil være nok til at han sparker i gang litt flere hjerneceller neste gang han lurer på noe.
Gjest Jannesa Skrevet 28. desember 2007 #47 Skrevet 28. desember 2007 Bare slenger ut en hypotese......noe jeg har lurt og tenkt på.... I dag er det straffbart å voldta....i steinalderen var det normalt, og måten man formerte seg på. For mange tusen år siden når en mann så en kvinne, hoppet han på henne og "gjorde sitt" for å formere seg. Dette var normalt da, og var måten å føre slekten videre. I den tiden eksisterte selvfølgelig selektivitet, hannen fant den "beste" kvinnen til å føre genene hans videre, selvfølgelig ved å "voldta" den "beste" kvinnen. Når voldtekt skjer i dag er jo dette en ulovlig og helt uakseptabel handling, i dagens samfunn. Vet at enkelte blir frikjent for å gjøre slike handlinger ved å si at man var "sinnsyk" gjerningsøyeblikket, man husker ingenting osv. Men jeg tror at mange menn gjør dette pga urinstinktet som fremdeles eksisterer i mennesket. Et lite eksempel: Alle vet vel hva en lemen er.... Det er lemenår hvert 7. år sånn ca. Den har vandret fra øst europa til England i tusenvis av år. Plutselig ble det hav mellom Norge og England, men Lemenen fortstter å vandre. Det ble hav mellom Norge og England, men Lemenen følger instinktet sitt og prøver å komme seg til England, men selvfølgelig drukner på turen. Jeg prøver selvfølgelig ikke å legalisere voldtekt, men tror at voldtekt er en normal og dagligdags handling hvis man spoler tiden tilbake. Hvis dette er rett, noe som jeg tror....hvorfor skal da et menneske dømmes for å følge instinktet sitt?? Dommere i høyesteretten får nok samme kriblinger i pungen når de ser voldtektsoffrene som voldttektsforbryterne de dømmer, men tør ikke si det. Som sagt, jeg vil selvfølgelig ikke legalisere voldtekt, men jeg tror å voldta er en del av mannens instinkt, og noe kvinnen må godta i mange år fremover. Det tar lang tid å endre et instinkt. Terje...... En ting å si: Du er syk, alvorlig syk og bør søke hjelp før du voldtar noen, om du ikke allerede har gjort det. Du skulle opplevd å bli voldtatt av 2 store negere, gjerne i et fengsel. Det å vise til stenalderen og innstinkter.........SYKT
Saeria Skrevet 28. desember 2007 #48 Skrevet 28. desember 2007 At lemen hopper på sjøen=myte! At steinaldermenns metode for å spre gener skjedde ved voldtekt= ikke sant. Hos mange arter er det tvert i mot hunkjønnet som velger partner. Hennes gener føres videre og hunnen er oftest den som før opp avkommet. Hun er den som må sikre seg en far med de rette genene, slik at hennes unger blir levedyktige. En må også se på det faktum at steinaldermennesket levde i grupper og hadde sin gruppedynamikk og samhandling i hverdagen. Alt dette er ganske basic biologi, noe Darwin nok har gått glipp av, eller later som om han har gått glipp av for å provosere.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #49 Skrevet 22. april 2008 Heldigvis er de fleste menn utstyrt med hjerne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå