Gjest Gjest Skrevet 11. november 2007 #21 Skrevet 11. november 2007 Ah, lenge siden jeg har tatt i en Mac, jeg testet det i aMSN i Linux. Hvis jeg ikke husker feil kunne man endre i kontrollpanelet(eller hva det het i Mac) at to finger på touchpaden var lik et høyreklikk. Kanskje den da vil virke? Googlet litt og så at noen hadde problemer med "høyreklikk" i aMSN på Mac. Men har du siste versjon av aMSN? I versjon 0.97 kan man åpne et chat-vinduet og trykke på en knapp for å blokkere.
Gjest Gjesten Skrevet 11. november 2007 #22 Skrevet 11. november 2007 Ah, lenge siden jeg har tatt i en Mac, jeg testet det i aMSN i Linux. Hvis jeg ikke husker feil kunne man endre i kontrollpanelet(eller hva det het i Mac) at to finger på touchpaden var lik et høyreklikk. Kanskje den da vil virke? Googlet litt og så at noen hadde problemer med "høyreklikk" i aMSN på Mac. Men har du siste versjon av aMSN? I versjon 0.97 kan man åpne et chat-vinduet og trykke på en knapp for å blokkere. Fann ut av den siste plutseleg no når eg sat her og prøvde skikkeleg, så eg har fått ordna det, mange takk! :D
Cata Skrevet 11. november 2007 #23 Skrevet 11. november 2007 Signerer Gjesten sin kommentar om svake høyttalere. Noen musikkmaskin er dette såvisst ikke . Men kopler jeg på headset så blir alt så meget bedre.
Alvilde Skrevet 15. november 2007 #24 Skrevet 15. november 2007 Jeg er ingen erfaren Applebruker, men har de siste par mnd brukt en MacBook gjennom jobb. Jeg elsker den. I valget mellom den og en lapop med Vista hadde jeg ikke nølt. Skjermen er liten, men jeg kobler den til ekstern skjerm (trenger ikke være iMac-skjerm, en vanlig skjer med VGA-utgang funker, men du må ha en overgang) når jeg jobber med store regneark etc. Forskjellen på MacBook og MacBook Pro er ikke så veldig store. Kassen er av metall ikke plast, du har lys på tastaturet når lysstyrken i rommet er liten, og du har større skjerm. Leopard som er det nyeste operativsystemet for Mac er smidig og elegant. Jeg synes også at hastigheten i Mac´en min er uovertruffen, og selv om faren for virus er til stede er man mye mindre utsatt med Mac enn Windows. Så min neste private maskin blir nok en Mac. Lykke til med avgjørelsen!
Charmina Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #25 Skrevet 9. desember 2007 Hei igjen! Måtte bare fortelle at valget falt på en imac 24 tommers Og jeg bare storkoser meg med den.Programmene er spennende og enkle å bruke.Har allerede redigert og ordnet masse bilder! Takk til alle som kom med svar og meninger! Hilsen en Mac frelst charmina
Gjest Grafica Skrevet 9. desember 2007 #26 Skrevet 9. desember 2007 Så flott, charmina! Jeg er grønnmisunnelig på deg, sitter selv på en noen år gammel powerbook og ønsker meg iMac sååååååååååååååååååååå mye *holder ut armene for å vise* Selv ble jeg "konvertert" for rundt et år siden, og er så utrolig lykkelig for at jeg kan ta med laptopen min på skolen (studerer grafisk design) for hvert minutt på en PC nå virker som tortur Gratulerer med ny data! Om du lurer på noe som har med Mac å gjøre, så er det bare å sende meg en PM
Cata Skrevet 9. desember 2007 #27 Skrevet 9. desember 2007 Gratulerer. Her er flere som er en smule misunnelige, men med en 1 år gammel MacBook så er det vel egentlig ikke veldig synd i meg. Men iMac er fin, ja. Hyggelig å høre at du er tilfreds med valget.
Gjest Grafica Skrevet 10. desember 2007 #28 Skrevet 10. desember 2007 Eneste som hindrer meg fra å oppdatere powerbooken min akkurat nå, er de nye glossy skjermene. De er dritlekte og alt mulig, men å jobbe grafisk på de er håpløst, fargene er ikke riktige nok... *sukker* Så det blri nok heller til å kjøpe leopard og oppgradere den jeg har, tenker jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå