Gjest Frimerkesamleren Skrevet 8. november 2007 #1 Del Skrevet 8. november 2007 En frimerkesamlers bekjennelser Jeg møtte en dag en mann på en trikk som viste meg sin fantastiske... frimerkesamling. Den var stor og fin og det er ikke tull at det var et aldeles fantastisk godt... frimerkehefte. Jeg skrek av begeistring og ble helt perpleks men vi ble kastet ut for offentlig... samtale om frimerker. Nå har vi lært, vi lo så vi gråt, at man må gå hjem hver gang man er... lysten på å diskutere frimerker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 8. november 2007 #2 Del Skrevet 8. november 2007 Merket for livet Jeg så deg på Posten du måtte bli min så liten og tander så vakker og fin Jeg tok deg med hjem jeg slikket deg bak du smakte så deilig mitt elskede flak Jeg limte deg fast så slapp jeg deg fri nå er du på vei helt til Nagasaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest simen Skrevet 20. januar 2008 #3 Del Skrevet 20. januar 2008 Roser er røde fjoler er blå dine øyne er som drue og det er bryskasene dine og :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 20. januar 2008 #4 Del Skrevet 20. januar 2008 En frimerkesamlers bekjennelser Jeg møtte en dag en mann på en trikk som viste meg sin fantastiske... frimerkesamling. Den var stor og fin og det er ikke tull at det var et aldeles fantastisk godt... frimerkehefte. Jeg skrek av begeistring og ble helt perpleks men vi ble kastet ut for offentlig... samtale om frimerker. Nå har vi lært, vi lo så vi gråt, at man må gå hjem hver gang man er... lysten på å diskutere frimerker. hahaha det der var bare kjempekult :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pinne Skrevet 23. januar 2008 #5 Del Skrevet 23. januar 2008 Roser er røde fjoler er blå dine øyne er som drue og det er bryskasene dine og :rødme: Hva har dette i en frimerketråd å gjøre? Lag heller din egen tråd som du kaller "Dårlig fantasi, dikt med den hjernen du (ikke) har". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå