Gjest Gjest_Miriema_* Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 jeg er alene med fire barn i alderen 9.-to/halvt--.. jeg ble alene for ett og ett halvt år siden.. det var jeg som gikk .. etter masse kamp... alle ungene har samme far... kjenner jeg er klar for å møte en ny nå... men hvem vil vel ha en dame på snart 30 ..( er da både søt og fin enda) men hvor skal jeg lete etter mere seriøse menn?? finner ikke dem akkurat på byen.. noen som vet om noen nettsider?
Gjest gjest_mann Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Jeg er en mann på 29 som har falt for en alene-trebarnsmor på 32. Og jammen syns hun jeg er en hyggelig fyr også... Tror det er viktig at du ikke stresser for mye. Ro ned, finn selvtilliten og kjenn at du ikke MÅ ha en mann for enhver pris, men ta deg tid til å treffe den rette. jeg er alene med fire barn i alderen 9.-to/halvt--.. jeg ble alene for ett og ett halvt år siden.. det var jeg som gikk .. etter masse kamp... alle ungene har samme far... kjenner jeg er klar for å møte en ny nå... men hvem vil vel ha en dame på snart 30 ..( er da både søt og fin enda) men hvor skal jeg lete etter mere seriøse menn?? finner ikke dem akkurat på byen.. noen som vet om noen nettsider?
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Alt er mulig, men tror neppe du stiller foran i køen med 4 unger og ikke fyllt 30. Jeg selv hadde tenkt at en mann med 1-2 barn var greit. Hva endte jeg opp med? Joda, en mann med 4 barn. Vil man ha mannen så tar man ungene også, men aldri i verden at jeg skulle ha trodd jeg var villig til å strekke meg så lang.
Duracella Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 (endret) Tv2 Hjelper deg testet de seks største nettdatingtjenestene i Norge i går. Sjekk ut resultatet på denne linken : http://pub.tv2.no/nettavisen/hjelperdeg/te...icle1432451.ece Endret 9. november 2007 av Duracella
FrizzleSizzle Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Du er vel opptatt i ungenes skole- og foreningsliv. Meld deg inn i styrer og stell! Der finner du kanskje noen greie alenefedre som tar i et tak (noen gjør faktisk det!) og ikke er redd for unger, og som lar seg sjarmere av en søt og flink dame.
Nabodama Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Som det er sagt her, du stiller nok ikke først i køen når du har 4 barn, men det er helt sikkert håp for deg også. Tror det har mer med hvem man er som person enn hvor mange unger man har. Mange vil vel foretrekke ei grei og søt dame, selv om hun har 4 barn, framfor ei som er "helt umulig" uten barn.
Gjest Mysticgirl Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Tror ikke menn tenker såå mye på om du har for mange unger eller ei. Har selv mange unger og har aldri hatt problemer med menn, så blir han forekslet så tar han ungene på kjøpet og Finn deg en uten barn så får han en fiks ferdig familie
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 Tror ikke menn tenker såå mye på om du har for mange unger eller ei. Har selv mange unger og har aldri hatt problemer med menn, så blir han forekslet så tar han ungene på kjøpet og Finn deg en uten barn så får han en fiks ferdig familie Hvorfor må man ha en ny mann, da ? Hvis TS har slåss i mange år og endelig kommet seg ut av ekteskapet, hvorfor i all verden skal hun da inn i et nytt forhold ? Ta det med ro, vent i 10 år.
Gjest Chrizzy Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 Hm, etter jeg fikk 2 barn og ble singel synes jeg menn bare kasta seg etter meg når jeg gikk ut døra De kom til og med på døra med saker til meg og barna. Det var tider! Flåsete kanskje, men bare vær åpen så skal du se at det sitter en i sofan din og skal bestemme over fjernkontrollen, så fort som bare fy... Nyt tiden alene!!!
Gjest :-) Skrevet 9. november 2007 #11 Skrevet 9. november 2007 jeg ble alene for ett og ett halvt år siden.. kjenner jeg er klar for å møte en ny nå... Hvorfor må man ha en ny mann, da ? Hvis TS har slåss i mange år og endelig kommet seg ut av ekteskapet, hvorfor i all verden skal hun da inn i et nytt forhold ? Ta det med ro, vent i 10 år. Det er vel kanskje fordi hun kjenner seg klar for det? Det kan hende 1,5 år er passe for noen. Det er da godt å ha noen å bry seg om, og som bryr seg om deg? Dessuten tikker nå tiden. Det er ikke bare å se etter en mann på rett sted, og så er man samboere.... Det er mye som skal klaffe før man finner den rette. Hun er sikker mer klar over hvilken type mann hun vil ha/ikke vil ha nå, og det er ikke sikkert disse vokser på trær... Lykke til
Kattugla Skrevet 9. november 2007 #12 Skrevet 9. november 2007 Av egen erfaring kan jeg anbefale finnenvenn.no
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2007 #13 Skrevet 9. november 2007 Det er vel kanskje fordi hun kjenner seg klar for det? Det kan hende 1,5 år er passe for noen. Det er da godt å ha noen å bry seg om, og som bryr seg om deg? Dessuten tikker nå tiden. Det er ikke bare å se etter en mann på rett sted, og så er man samboere.... Det er mye som skal klaffe før man finner den rette. Hun er sikker mer klar over hvilken type mann hun vil ha/ikke vil ha nå, og det er ikke sikkert disse vokser på trær... Lykke til Jeg tenker som så at hvis man har levd sammen med en mann og fått 4 unger, og dette likevel ikke var "det rette", hvorfor skal man innbille seg at det skal bli så mye bedre med en ny..? Greit at man har håp og drømmer osv, men sannheten er at man har gått skikkelig på trynet og kanskje burde vente i 10 år på neste tog.
Gjest Chrizzy Skrevet 9. november 2007 #14 Skrevet 9. november 2007 Jeg tenker som så at hvis man har levd sammen med en mann og fått 4 unger, og dette likevel ikke var "det rette", hvorfor skal man innbille seg at det skal bli så mye bedre med en ny..? Greit at man har håp og drømmer osv, men sannheten er at man har gått skikkelig på trynet og kanskje burde vente i 10 år på neste tog. Hva med de som har unger med 4 forskjellige da, de må kanskje vente i 40 år?
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 9. november 2007 #15 Skrevet 9. november 2007 Ei dame med fire unger hadde jeg ikke tatt i med ildtang engang. Ikke når det finnes SÅ mange flotte damer uten. For å si det som det er, alenemødre er gjennbruk. Jeg er ikke intressert i resirkulert avfall.
Gjest Chrizzy Skrevet 9. november 2007 #16 Skrevet 9. november 2007 Ei dame med fire unger hadde jeg ikke tatt i med ildtang engang. Ikke når det finnes SÅ mange flotte damer uten. For å si det som det er, alenemødre er gjennbruk. Jeg er ikke intressert i resirkulert avfall. Hvor gammel er du?
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 9. november 2007 #17 Skrevet 9. november 2007 Ei dame med fire unger hadde jeg ikke tatt i med ildtang engang. Ikke når det finnes SÅ mange flotte damer uten. For å si det som det er, alenemødre er gjennbruk. Jeg er ikke intressert i resirkulert avfall. Da er nok ikke du den rette iallefall Det er da nok av "ledige" menn som også har barn. De er vel også å regne som resirkulert avfall? (Skjønner ikke hva du mener med avfall, forresten. Du høres ut som en person med et skrekkelig ego)
Jalp Skrevet 9. november 2007 #18 Skrevet 9. november 2007 jeg er alene med fire barn i alderen 9.-to/halvt--.. jeg ble alene for ett og ett halvt år siden.. det var jeg som gikk .. etter masse kamp... alle ungene har samme far... kjenner jeg er klar for å møte en ny nå... men hvem vil vel ha en dame på snart 30 ..( er da både søt og fin enda) men hvor skal jeg lete etter mere seriøse menn?? finner ikke dem akkurat på byen.. noen som vet om noen nettsider? Selvfølgelig er det håp for deg! Det er dessuten slik at voksne menn er mye flinkere til å "se" personlighet enn ungvalpene som i alt for stor grad kun ser fasade. At du greier å få endene til å møtes som alenemor for 4 småttiser er dessuten beundringsverdig. Hvem som vil ha en dame på snart 30? De som selv er i samme alder og som vet hva livet går ut på...når det kommer til stykke. En mann som forstår livets realiteter er antakeligvis ikke så ille?
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2007 #19 Skrevet 9. november 2007 Hva med de som har unger med 4 forskjellige da, de må kanskje vente i 40 år? Ja, de har brukt opp kvoten sin. Nix mer kjærester.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2007 #20 Skrevet 9. november 2007 (endret) Ei dame med fire unger hadde jeg ikke tatt i med ildtang engang. Ikke når det finnes SÅ mange flotte damer uten. For å si det som det er, alenemødre er gjennbruk. Jeg er ikke intressert i resirkulert avfall. Alle kvinner som får barn, er helter. De sørger for at samfunnet går videre. Endret 9. november 2007 av Scorpina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå