Gjest Gjest Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Har fått tak i den gule kjolen som Kate Hudson har på seg i filmen "How to lose a Guy in 10 days". Synes kjolen er flott,- men er det ok å ha den på seg på julebord?? Hva synes dere??? http://www.imdb.com/title/tt0251127/
Ponine Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Aller først...hvordan fikk du tak i den? Jeg synes den er bare nydelig Den hadde nok ikke passet til meg pga fasongen min, men på Kate Hudson ser den iallefall meget flott ut. Og forhåpentligvis på deg også? Angående julebordet spørs det kanskje litt. Den vanlige kleskoden på julebord er vel "mørk dress"? Fant litt om den på denne siden. "Den lange kjolen med bare skuldre og paljetter kan det være greit å spare til det står smoking på invitasjonen." Hva med å forhøre seg litt med hva andre skal ha på seg? Jeg synes nå uansett det er bedre å pynte seg litt for mye enn litt for lite da, men nå er det vel mange meninger om det
Bex Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 For en lekker kjole! Den er nok hvertfall for lekker for julebordet til min jobb. Der pleier nemlig folk å ha drakt eller knelange skjørt og kjoler. Og har ikke hørt om noen som pleier å kjøre så stiv stil på julebord. Og tenk om du skulle søle noe på den, da? Det pleier jo ofte å ta av på julebord, med feit mat som lett setter flekker... Tror jeg ville spart kjolen til brylluper, jeg!
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Kommer an på hva slags jobb/julebordstil det er! I min nåværende jobb ville det kanskje blitt litt for mye, men derimot i min forrige jobb var ALLE veldig fine (kledd som i bryllup el.l.), og gledde seg til denne festen hvor det var lov å kle seg i det fineste man har. (Nå jobber jeg på universitetet, før jobbet jeg på kjøpesenter - må si de gamle julebordene danker ut de nåværende lett som bare det....)
silkestrå Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 (endret) Så fantastisk flott kjole! Den hadde nok dessverre ikke passet på julebord på jobben min,- der var alle utkledd som nisser i fjor (!), men som de andre her sier kommer det jo an på stilen på julebordet. Men kjolen var iallefall helt nydelig, så hvis du ikke får brukt den nå får du spare den til noen i venneflokken skal gifte seg Endret 9. november 2007 av silkestrå
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Takk for alle svar :rødme: Kjolen har jeg fått tak i gjennom en nettvenninne... Jeg synes kjolen er flott, men er alltid litt redd for at smaken min ikke er "moderne" nok.. hehe Julebordet med jobben pleier å være litt stivt, så det er greit å være pynta, men jeg får se.. fant en annen kjole også... Netthandel er flotte greier...
Tecka Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Kjolen er kjempeflott og passer fint til julebord. Har selv sett på den, en kan få kjøpt den på ebay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå