Gjest Eugene Onegin Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Ville dere delt deres partner. Med en annen kvinne\mann ?
sebra Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 det hadde jeg nok ikke klart...da hadde jeg gått rundt med konstant angst for å miste kjæresten..
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=301839
Gjest lissi32 Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Ville dere delt deres partner. Med en annen kvinne\mann ? Det hadde jeg ikke taklet.
Gjest StockDama Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Å dele mannen min med noen andre? Nei, nei og nei.
Gjest nextlife Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 Var inne på tanken ei stund, min mann ønsket seg et barn til, ikke jeg. Min beste venninne var enslig, ønsket seg et barn til, så da foreslo jeg at de kunne jo bare få et barn i lag, de to da Uansett, de syntes jeg var uhyrlig, og ville ikke ha barn med hverandre, så.....
Gjest Eugene Onegin Skrevet 9. november 2007 #11 Skrevet 9. november 2007 jeg er dypt sjokkert over denne egoismen
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 9. november 2007 #13 Skrevet 9. november 2007 jeg er dypt sjokkert over denne egoismen Jasså, det er du? I vår kultur er det vel ikke så veldig vanlig å dele kjæreste/ektefelle med andre? Skjønner ikke at det skal være så sjokkerende at folk ikke vil det. Ønsker du å utdype din sjokktilstand?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå