Gå til innhold

Dress til brudgom i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om butikker i Trondheimsområdet som har godt utvalg i dresser som passer til brudgom? Min kjære ønsker en "kul" dress som han også kan bruke senere. Gjerne i litt glinsende stoffer. Vi ønsker ikke å leie. På forhånd takk for hjelp! :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger en butikk i Søndre gate, nesten helt nede ved bilbroen til jernbanen som heter Gunnar Ree. De har ALT. Kjempefin butikk.

Gunnar Ree

Skrevet

Min kjære kjøpte dressen sin på 4you på Trondheim torg. De hadde mange kule og fine dresser og skjorter der når vi vra der iallefall!

Min kjære ville og ha en kul og fin dress han kunne bruke senere :jepp:

Skrevet

Sjekk ut Cosmo i Thomas Angells gate og Bogart, som ligger i...eh,jeg husker ikke gatenavn,men Godt Brød,Graffi og Norway Design ligger også der. Min mann prøvde dresser begge steder,men endte opp med å kjøpe på Bogart- begge steder har et kjempeutvalg i dresser som er fine nok til brudgom,men samtidig kule.

• 1 år senere...
Skrevet
Er det noen som vet om butikker i Trondheimsområdet som har godt utvalg i dresser som passer til brudgom? Min kjære ønsker en "kul" dress som han også kan bruke senere. Gjerne i litt glinsende stoffer. Vi ønsker ikke å leie. På forhånd takk for hjelp! :goodbye:

Hei,

Det har nettopp åpnet en butikk som har mange modeller å velge mellom. Sikkert over 20. Briz heter de og ligger i Olav Tryggvasonsgt 14. Felles inngang med Dromedar. Gode priser og god service! : )

Maktub

Gjest O-Ren Ishii
Skrevet

Hva med Retro i Th. Angells gate? Ligger en Retro i Karl Johans gate også, men den i Th. Angells gate har høyere kulhetsfaktor. :)

Skrevet

Vi var innom på den gamle og tradisjonelle herreklærbutikken i... åh hva heter den gata... Samme gate som BarSofa og Lille London, tror jeg. Helgesen heter vel butikken.

Vi fikk ordentlig god hjelp av en selger av den gamle sorten, som visste ALT om den klassiske herredressen. Min kjære ble veldig pen i den dressen han prøvde (på anbefaling av selgeren), men det var litt over vårt budsjett, dessverre, siden vi har budsjettbryllup. Vi var nødt til å finne noe rimeligere, men for proff hjelp, og en klassisk dress, er det et bra sted tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...