Småkjekset Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Sitter å lurer på om jeg skal bestille meg en forundringspakke fra Panduro og lurer i den forbindelsen på om noen har kjøpt en slik før? Og som kan frotelle hva den kan inneholde?
Gjest _Leela_ Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Hmm, hva var det den egentlig inneholdt, var en hel del så det var nok vært pengene iallefall. Det jeg husker akkurat nå er et materialsett for å lage hjerteforma lys, en del smykkeperler, en gul stofftusj, noen bånd, små beholdere med maling/lakk, figur for å male, form til sjokoladekonfekt, 1 pk lommetørkler, en del tredubbedingser jeg ikke helt har funnet ut av og sikkert noe til. Kan evt sjekke hobbyesken min hvis du vil. Var kanskje ikke alltid de mest populære fargene, men greie nok.
Gjest Frysepulver Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Både en venninne og en kollega av meg har bestilt forundringspakke og de har vært fornøyd begge to. Selv har jeg aldri våget, tror liksom at det bare er dritt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå