~Minni~ Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 (endret) Vi har lyst til å dra på bryllupsreise til Seychellene i juni/juli neste år :love: Jeg har sjekket litt rundt og vi er villige til å betale ca 2.000 kr per natt for oss to tilsammen. Kankje litt mer hvis det er veldig bra. Jeg har funnet en del hoteller som man kan få for denne prisen, men så leser jeg så mye forskjellige ting om hotellene på f.eks. www.tripadvisor.com. Får litt intrykk av at disse "billige" hotellene er hoteller som var bra før, men nå er nedslitte og fæle. Har absolutt ikke lyst til å betale nærmere 50.000 kr for en to ukers ferie og så enda opp på et "høl". Så er det noen som har vært på Seychellene og har et bra hotell å anbefale som ikke koster 4.000 kr per natt eller mer? Helst med svømmebasseng og rett ved en bra strand, men alle tips tas i mot med stooooor takk Endret 15. november 2007 av ~Minni~
~Minni~ Skrevet 15. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. november 2007 Ingen som har noen tips? Jeg vurderer evt Coco de Mer, men det beste er jo å høre fra noen har vært på Seychellene og har noe de anbefaler (evt bør styre unna)
Frøken eple Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Ingen som har noen tips? Jeg vurderer evt Coco de Mer, men det beste er jo å høre fra noen har vært på Seychellene og har noe de anbefaler (evt bør styre unna) Magellan.no - de har tilbud til Seychellene og kan skreddersy f.eks bryllupsreise. De har gode tilbud og avtaler der bruden får rabatt etc. De skal vi bruke :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå