Gjest Gjest Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Hvilke dataspill liker du? Jeg spiller The Sims en del, men er ute etter nye tips.
Tabris Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 (endret) The Sims 2, Harry Potter-spillene og, ikke minst, Final Fantasy-serien. SimCity er jo kjekke spill hvis du vil ha noe simulator-aktig bortsett fra The Sims 2. Endret 8. november 2007 av Tabris
Gjest StockDama Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Guildwars, drømmefall, wow, oblivion (delvis) og diablo 2. Og må vel skaffe starcraft 2 så fort man får has på det.
Gjest Britt Banditt Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 The Sims 2, World of Warcraft og diverse adventure-spill (Den lengste reisen, Drømmefall, Syberia 1&2 etc.) Pluss at jeg syns GTA: San Andreas på PS2 er moro. Og tekken
Gjest Spadamen Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 No spelar eg for det meste konsollspel, har ikkje hatt eigen data så lenge. Men Command & Conquer- serien!! Og Act of War, Fahrenheit (spelte det på PS2), Max Payne 2, Need For Speed Hot Pursuit 2(også PS2) Trur ikkje eg har spelt så mange fleire. Dersom ein ikkje reknar med Amigaspel, da =p
Gjest Nedfall Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 (endret) GTA spillene (alle PCspillene, fra de første i 2D frem til GTA:SA) ..kom på en ting til; gode gamle Quake, med en GL versjon av spillet ser det myyye finere ut enn originalen. Endret 8. november 2007 av Nedfall
Gjest Wolfmoon Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Hm.. Av nyere spill så er det vel stort sett "The Sims 2" som blir spilt. Også "Singstar" på Playstation da! Ellers tar jeg til stadighet frem gamle favoritter som "Baldurs Gate" (den første!) og "Cesar 3" (ingen før eller siden som er bedre). Av bedre spill som jeg ikke har spilt mer enn en gang må f.eks. "Gabriel Knight"-serien og "Diablo" (spesielt nr 2 om jeg husker riktig) nevnes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå