Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Vurderer å kjøpe denne. Hva tror dere, er den god? Jeg er ikke vant til å bruke mye sminke på huden. Men vil gjerne friske opp litt rundt øyepartiet. Føler det gjør øyesminken mer delikat..? Lurer også på fargevalg. Er lys i huden, ikke mye gyllent tror jeg. (Prøver nok i butikken før jeg bestiller, men kjekt med tips uansett!)
Gjest Audrey Horne Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Tror du bør gå for #1. Den er lys, med rosaskjær. Jeg bruker #2 som er gulere på sommeren, men på vinteren synes jeg #1 fungerer bedre til øyepartiet til tross for at jeg har hud med gyllen undertone.
Rexina Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Har hatt den men reagerte med svie og kløe, og fikk utslett så det holdt. Er ikke den som pleier å reagere heller, så det var veldig rart. Vet det er flere her som synes den tørker ut huden for mye. Anbefaler Guerlain Perfect Light Smoothing Illuminator:) Den gir meg WOW opplevelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå